2014年10月26日 星期日

近況

嘩..........我睇返blog先知自己有幾耐冇打過生活blog.....
冇計呢幾個月搞結婚架野, 又真係忙左少少....
依家做左人妻一個月喇, 有咩改變? 
冇咩架, 要自已洗衫煮飯, 拖地.....好多野做 (但我都唔係日日做....XD)
所以改變真係唔大, 我估最大既改變係, 好唔習慣冇左屋企人係身邊
以前係會好想離開佢地自已生活, 但當真係要自己生活既時侯
我就成日返娘家.....hahahahaha

不過兩小口子擁有自己既小天地真係好開心, 起碼我可以揀自己鐘意既傢俱
打做我地既安樂蝸......(雖然諗起2年後要搬就好很煩....)

俊仔都好用心都整我地屋企架.......

我早前又學人係淘寶淘傢私, 有d 真係一d 都唔會平得過香港
但我又搵到物流公司既運費唔貴, 但就唔包上樓
我鐘意左好耐好耐好耐, 一直既夢想就係有一張公主化妝台, 
終於都比我買到, 我真係好開心, 好多謝老公比我任性!!!
佢本身係包安裝既, 但由於係大陸, 所以我要自已裝
佢地3個男人, 係冇咩說明書(有=無既說明書)既情況下
整左5個鐘,. 終於都裝完喇, 好靚好靚...........雖然有人整壞左少少野
搞到唔係幾完整, 好彩店主免費運返香港比我....

希望我好快可以打我地既honeymoon trip - England 喇~~~
(但我發現我之前果幾個trip都係semi finish 架.......真係一d 都唔好意思....hahaha)

沒有留言:

張貼留言