2014年10月28日 星期二

英國蜜糖月- day 1 Westminster

終於我都開打我個honeymoon喇~~~ 希望我可以打得哂喇今次….=_=
話說我一直既夢想都係去Greece honeymoon, 但由於我轉工既關係, 公司只可以比我請到最多7日….去greece 點可以去7日…..所以咪要放棄lor~~~ 好失望, 等我仲plan好哂的說…….>_<
唔去greece 都要去歐州~ 首選英國, 一唻我自已都想去, 2唻俊仔好想去睇波
最終係俊買到波飛之後就非去不可喇~

英國我去左幾個city, London, Bath, Manchester, Cambridge, 我最鐘意Bath, 之後就係Manchester喇, 呢2個city 都好舒服好歐州, 完全唔會有好急促既感覺…….London, 同香港太相似, 除左d歐式建築之外, 基本上都好有香港既影子(我應該倒轉講) 更有可能我去既都係旅遊區, 地鐡, 商場, 街道, 巴士(London 巴士靚好多)…..連人既腳步都係急促既,趕地鐡, 勁塞車~ 但大部份既英國人都好nice, 佢地係會同你傾計, 我感受到英國人既熱情同悠閒….

2014101
30號晚放左工之後就直接去機場, join 老公搭夜機去london,
第一次搭Virgin, 係我搭過咁多(暫時, 其實都唔係好多)最好既航空公司
一上機就比個menu你睇, 晚餐有咩揀, 早餐有咩揀
就算係飛機餐, 感覺都好豪華~ haha 重點係, d 野好好食~~
12個鐘, 訓下覺, 睇下片好快就過lu~
早上6點到達london~ 約左俊仔朋友Tao唻接機, 但搵左佢半個鐘先搵到佢=_=
起初想放棄搵佢, 好彩最後都搵到者

佢車左我地去酒店附近我地就一齊食早餐, 帶左我地去間好好食架,
不過就貴少少喇, 仲買左電話卡, 呢幾日都係靠哂佢架喇, 我冇PRINT地圖

打算用GOOGLE MAP JA~


呢個egg Benedict 好好食呀~ 但成7 磅呀


放低左行李就正式我地既行程喇~ 第一站 - Buckingham Palace
我地酒店係russell square, 搭車去green park只係一個站
我相信其實應該係行到過去, 但為左趕Horse Guards changing 11am
點知.............去到佢話今日冇...=_= 我明明上官網check左有架ma
不過算喇, 聽聞都唔係話100分咁值得睇


有好多人係到, 唔通係到等緊Horse Guards changing? 


唔知英女皇係唔係到呢? hehe



影完相, 冇野睇就行去Westminster, 其實london 呢幾個點都幾集中
真係一日可以去得哂~ 睇google map 行, 沿住green park 一直行
好涼好舒服呀~ 咁樣行下都幾唔錯呀~


大約15-20分鐘我場地就見到big ben喇~


我地冇上big ben~ 因為好貴=3= 
所以去左對面Westminster Abbey, dame 佢今日開1點pm~
但我已經plan好哂下午所有行程, 返唔到轉頭, 所以冇入到去 T^T
下次下次, 下次大概可以.....

BOOK左City Cruises 但未夠鐘, 就周圍行下影下相....london eye 真係好靚



食我第一餐fish n chips喇, 幾好食~ 不過並唔係想像中既味道=3=

食完lunch終於都夠鐘上船喇, 遊遊英國最出名既River Thames



仲比我見到一個好哥愛既bb呀~~~ 好想抱下佢

這個角度睇tower of bridge 真係好靚~~~~ 
city  crusies 有3個站, 係買飛果時已經可以揀係邊到上落船
但我睇好多blog, 大家都係話係Westminster 上船, tower of  london落船就最順路喇~
由Westminster 上船到tower of  london大約20-30分鐘


落左船就去tower of london.............

沒有留言:

張貼留言