2010年3月18日 星期四

Amorita resort and alona beach

好彩當初有堅持要住呢間,
真係正到暈呀
雖然我地唔係住villa, 不過deluxe room都已經好唔錯!

架車未入到去, 已經有6星級的感覺!



未check in~ 先有welcome drink, 好清涼
再有凍毛巾
再有cookies and bread 任君選擇!真係好似回了家一樣!


個個crew d 態度都親善到不得了!

我地一步入房門真係忍唔住大叫"好靚呀!!!"






最鐘意呢個ipod 喇叭........



佢個do not disturb 牌都可愛果人

休息左一陣, 就出左去參觀一下酒店
wa~真係好靚呀!


因為正在黃昏, 真係靚到不得之了呀!




果然名不虛傳的, 與海成一直線!

黃昏的pool,
飲恨冇時間係呢個pool 游下...一定爽死.

行左落alona beach, (就係我地酒店下面)

約咪d 團友, 準備食dinner~

揀左一間覺得佢d 海鮮都ok既唻坐

我地3個女仔係負責講價既, 男仔就負責揀..haha
最後我地點了.....


那個curry crab 真係好食都不行了! 你地一定要試
好飽好滿足的一餐! 在滿天的星空下, 吹著海風, 聽著海浪, 是享受!!

食完飯就去搵燒雞, hohoho

係alona beach 既面向海最右面有一條路轉上去, (唯一一到有燈的路口)
一直向前行, 大約5-8分鐘路程到, (都少遠)
直至見到有燒雞係到轉就係架喇~~~

因為佢係冇名架, 所以講唔到~
超好食, 可以既買多一隻喇!!!! haha~ even我地食到好飽都食得哂!

諗返起都流口水


第2日check out之前去左酒店影下相
果然早上同黃昏都有唔同既感覺!!





check out完, 因為要等佢的taxi 到
所以我地去左佢間restaurant到醫肚喇!
估唔到佢d野食都好ok~!

對住個海食野, 個人果然係開胃d架 =]


真係好唔捨得Amorita呀~ 如果有機會再唻cebu, 一定要住villa喇下次!!!


沒有留言:

張貼留言