2010年3月19日 星期五

好好太陽的 保和島 -- day1 (上)

上2個星期去完宿霧返唻,
嘩! 返到唻, 先知自己幾咁唔捨得宿霧的人和事
菲律賓人其實都幾有禮貌, 又好friendly
我地3個女仔當然要成日搭的士
d 的士司機超好人, 好多都勁nice, 又講野逗我地笑, 真係好開心~
你同佢講價又唔會黑你面, 幾好


開始喇!
因為我地搭零晨機, 因此11點半就到左機場喇
食下野就夠鐘boarding喇~

未上機前都有心理準備, 因為d blog友話好細又冇野食
不過anyway我都覺得ok既~ 最搞笑係 suki話"係走廊都已經嗅到菲律賓味"
係機到訓唔到呀! 因為架機細, d位好narrow! 個engine又嘈....


不過可能緊張喇, 都唔係太眼訓~

落機喇, 去到cebu機場 係凌零3點到!

可能冇咩人, 入境都好快!
我地架行李車一出到去門口, 已經有幾個人走過唻"taxi? taxi?"
最後我地上左架白色既taxi, (之後先知, 原來黃色係普通taxi, 白色係機場taxi<--貴d)
出發去pier 1 , 天很黑, 冇咩風景睇

唉~真係去到邊都係$$, 去碼頭都要入場費? 雖然只係php 10, 但個個收都好好搵
好彩我唱$$果時有d php 20. 佢都唔肯找$$架喇, 算喇~
好順利入到去喇!!!

係碼頭比我地識左4個香港人
可能佢地見我地3個女仔
所以都suggest 我地一齊玩 =]


不過佢明明話5點開始買飛, 但5點半都未有人賣飛!
佢一開始賣飛就比人買哂d php550 飛
我地一路以為佢係厄我地架, 因為我地係外國人
之後同佢嘈左好耐, 都係冇法, 迫住買左php1020 飛~
(最後落船就知, 買1020 飛係好正確架, 因為我地個個都訓得好舒服)
上船喇, 因為我地d行李太大, 佢係到要我地寄倉
因為我地唔想比$$, 所以唔想比佢
佢又係到搶, 又唔比我地上船咁
唉~最後比左件行李佢 (好彩最後落船都冇收$$)

上船喇


正正日出, 好靚呀~




船上看日出!!! 正!!!

落左船, 一出門口就有一ja 司機圍住你sell local tour
我地搵左一個個樣睇落ok老實既, 同佢講價喇開始
最後php 2500 成交! 7個人, 正呀!



我地上車既時候, 有好多細路乞丐圍住你, 好恐怖
不過你要小心唔好比佢地搶到你d野! 

開始今日既local tour 喇!!


沒有留言:

張貼留言