2011年3月17日 星期四

樂浪島 -- 酒店

經過幾日既reserch reserch and reserch 之後
終於都book左3間酒店, 真係鬆左一大口氣
我其實係一個緊張大師, 做人唔可以冇planning
就算係早左3個月, 我都要book左先

我地會住
1晚丁加奴
2晚樂浪島
1點吉隆坡


丁加奴 & 吉隆坡 hotel 我都係經www.agoda.com.hk book架
一唻我book過, 覺得佢信譽好好!
2唻佢好多酒店 +成日都有好多優惠


丁加奴
Ming Star Hotel  -- Standard Queen HKD 327/rm
http://www.agoda.com.hk/asia/malaysia/kuala_terengganu/ming_star_hotel.html
 


佢應該係係丁加奴市區架,
本身我想搵一d 近d Merang ferry (去樂浪島的碼頭)既酒店
不過原來係冇架
咁只好搵一間近d 市區架喇
因為我地arrived 丁加奴已經20:55
真係唔想咁夜搭咁耐的士,
好驚比人厄呀 
(睇人講, 由機場去呢間酒店附近都應該係hk$50到, 到時執生)
第2朝再出Merang ferry 就應該要大約35-45 分鐘!

樂浪島
Redang holiday beach villa
http://www.redangholiday.com/


Package includes
- 2 ways boat transfer from MERANG Jetty to Redang Island
- 2 Nights Accommodation (Air-conditional & Attached Bathroom)
- 2 Breakfasts, 2 Lunches, 2 Tea time, 2 Dinners (normal and BBQ)
- 3 Complimentary Snorkeling Trips (Marine Park + other snorkeling sites)
其實HK$2600 包以上咁多野3日2夜, 抵喇下ma? 


雖然佢既位置唔算係最好, 不過我揀既原因係因為佢有原此既味道
我知好多人住Lxxxxx redang, 不過我就覺得佢太過商業化
冇左我入島既原意
最後都係揀一間冇咩人, 比較適合我


吉隆坡
41 Berangan Guesthouse  -- Standard Double HKD 301/rm
http://www.agoda.com.hk/asia/malaysia/kuala_lumpur/41_berangan_guesthouse.html


揀左一間係武吉免登區既, 聽講呢到係市中心
住唸到最多野行, 由於我地Stay 吉隆坡既時間唔多
真係唔想再咁多時間搭車
揀呢間既原因............就係因為平lor,
雖然位置唔係十分好, 不過距離武吉免登車站都好似唔係好遠
到時執生喇, haha
希望搞得掂喇. 我有人肉地圖王


依家只係淨返係吉隆坡既半日同半日既scheduel喇
呢個可以慢慢慢慢plan, 大巴時間


3 則留言:

  1. haha!!~~我都係將會去..... 不過係復活節假 我book左  Redang Beach Resort 其實我都無乜時間睇晒d資料,但人0地話ok咪book lee個lor!!~ 個價錢都ok!!!~~因為人多share返都抵 我0地每人average 大概 係$1350 其他都係係www.agoda.com.hk book!!~~
    [版主回覆03/24/2011 10:01:00]咁開心呀? 我6月先去呀 你會唔會打遊記呀? 返唻分享下呀...... 仲有呀, 你地會唔會STAY 吉隆坡? 我仲未諗到係吉隆坡果2日一夜去邊好! 比少少意見我呀

    回覆刪除
  2. Cherry請問樂浪島酒店你是否直接同酒店book?你點付訂金?電匯手續費很貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我直接同酒店BOOK, 記得係比CREDITCARD NO 佢

      刪除