2011年3月22日 星期二

關愛基金發放六千元計劃




關愛基金委員指同意將入息上限調升至每月入息中位數

關愛基金轄下的民政小組開會,商討透過基金,向十八歲以上低收入新移民    ,發放六千元的計劃;小組主席陳振彬說,委員傾向以較寬鬆的入息審查,及現有機制,向合資格新移民發放現金津貼,至於是否調高入息上限,仍要磋商。委員何喜華表示,小組初步達成共識,希望入息上限,由每月入息中位數的百分之七十五,調升至接近中位數,但對於年齡限制及應否由關愛基金繼續負責計劃,委員仍然存在較大分歧。聚焦小組明日會開會,執委會下星期一會再磋商 。


基金執行委員會委員張國柱表示,相信最快五月,向立法會    財委會申請撥款,行政會議    召集人梁振英    認為,政府希望在財政許可、盡量公平原則下,幫助多方面人士,但細節有待政府公布。


--------------------------------------------------------


呢個消息一出, 真係太令人憤怒
應該係話令"香港人"憤怒
本身都冇打算鬧政府,
不過今次關愛基金放水真係好過份,
你地冇身分證, 仲要香港人養,
有幾多個新移民唔係拎緊香港人既$$
咩咁巴閉係香港住左幾多年, 你地有咩貢獻過比香港呀?
我地都冇話你落唻同我地爭工, 爭學位
仲好意思出唻問人攞$$ ?
我敢話, 一旦香港有事,
你地仲唔係第一批話自己係大陸人走哂咩?

我唔拍你地返上大陸係仁慈, 做人唔好咁過份..........


1 則留言:

  1. 其實佢地都有身份證,不過係無3粒星~~
    [版主回覆03/23/2011 12:21:00]咁我唔覺得佢地叫做香港人wor

    回覆刪除