2011年3月14日 星期一

皇室假期

又係返大陸DUM下骨既時間喇
因為我地想去果間聽講有PACKAGE買, 所以約左係皇崗口岸等
我同俊仔就約係太子坐皇崗巴上去喇




一出到去大陸境向左走, 天橋底就會見到皇室假期既COUNTER架喇
原本$168 雙鐘, 依家$108, 仲有專車接tim!

(不過有一小插曲, 係我地走既時間, 係結帳果到聽到既)
小插曲:
係我地等緊結帳既時候, 聽到旁邊有人係到嘈
我坐得近, 8下先喇ma
聽到個hk男人話: 點解係$168既? 我地明明買左$108架wor
人員: 因為呢到有個最低消費要$168
男人: 都冇人同我講過, 我點知者
人員: 一係咁喇, 你依家叫D野食打包喇!
男人唔肯..........最後點我唔知!
不過原來係有最低消費, 大家記住喇!
(因為我地食左野, 所以影響唔到我地)


由皇崗出發, 大約坐左15-20分鐘車程就到喇!




好餓, 換好衫就去食野先!



有個好勁既名 -- 皇者風飯


好喇, 食飽喇, 可以上房喇~
佢有部機可以比你揀囡囡架!
不過因為果日星期6好多人, 技師都唔夠
所以冇得揀lu




被帶到一個好有情調既地方



dumdumdumdumdum



2個鐘好似好快就過!
dum 骨都係新美芝好d, d 技師有心機d
呢到呢d有 時旦dum既感覺,
好彩我果個已經叫"幾好"

dum完出發去食飯lu~



沒有留言:

張貼留言