2011年8月16日 星期二

第四天吉隆坡 -1

唔..........打左2個月喇, 仲未打完, 我真係好欣賞我自己
我真係耍努力喇! 我真係太多野做喇

-----------------------------------------------
2011年6月21日

我地由丁加奴坐一個鐘機就飛返唻呢個吉隆坡LCCT 喇!
我地熟到不能了喇呢個機場, 返左唻咁多次

因為我地係境內搭飛機既關係, 唔洗出入境(幾好呀)
一出左GATE 就會見到好多機場巴士架喇
都多都係去KL SENTRAL 既
KLSENTRAL 就好似香港油麻地咁lor
係好多交通既地點




我地一早上網睇哂d野, d人都話air asia 果架係最好坐既
因為我地係要坐成1個幾2個鐘架, 唔好坐就慘情架喇
雖然佢係貴人地rm1 , 人地rm8, air asia rm9
不過好坐重要!!!!!!!!!!!!!!!!!


佢都好寬敞架, 可以成對腳撐出去, 唔會夾住你對腳架
又有好勁既冷氣
咁舒服, 我坐左一陣就訓左喇...............


個幾鐘之後我地就到喇..............
因為我地唔係book 左kl sentral 既酒店,
所以要去搵monorail 搭! 我都話kl sentral 係一個大站
佢有好多唔同既鐡路, 不過monorail 就唔係巴士站上面


落左巴士, 向左行, 出到大馬路向右一直走就係klsentral 既monorail station


佢係冇自動買飛機架, 要去counter 買!
因為我地唔識講, 更加唔識讀bukit bintang~ 咪指比佢睇lor~
一程要rm2.2, 者係hk$ 5 一程!


monorail 者係單軌行車




我地到喇, bukit bintang 呢到係一個好繁華既商業區, 好多商場同食街
所以我決定住係呢區, 因為我留係吉隆坡都唔係多時間
唔想side 時間搭車喇~



我地一落車就見到呢一隊爆band , hahaha
我係agoda book 既酒店, 睇相知道唔係一間幾好既酒店
我地睇地圖搵左一陣, 因為我有一個人肉gps 呀ma.........haha
 


終於都搵到喇, 不過佢似係一個旅館........
個外觀就真係令人有點停步
不過都要入去架, 唔係今晚訓邊呀?
唔係點會咁平呀? 算喇, 訓一晚者~ 幾個鐘者!!!!!!!!!!!
最好係佢有一個好勁既冷氣, 今晚會好好訓...........


我地放低左d行李之後就起行喇
雙子塔!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言