2011年8月11日 星期四

第四天丁加奴 - 機場

一日打2篇blog, 好有恆心! (因為再打唔哂.........第2個遊記就唻架喇)
-------------------------------------------------

2011年6月21日

我地一到機場, 2個都係第一個反應係"好好彩今日天朗氣清"
我地真係好驚要再玩一次呀~ 唔好喇!



丁加奴機場其實係一個幾細既機場
不過一個咁細既城市都有機場, 算係咁喇~
佢個機場仲好有特色tim~



我地搭2:00pm 飛機返吉隆坡, 但依家11:00 am ja wor,
咁早有咩做呢?
真係好彩俊仔有買ipad, 佢係我地呢個trip 最佳既解悶良品
前晚睇左半個鐘既"隱婚男女", 今日有時間
我地就好舒服咁坐係人地d 按摩椅上睇movie喇~
(要按就入$$, 唔係就當sofa 咁坐lor..........haha)

睇完喇, 都係12:15 pm ja wor........咁點算呢?
岩喇, 夠鐘食lunch~ gogogog 搵食~
不過睇唻岩食既得一間!
算喇, 我地對食又唔算太有要求既! 好餓呀~ 殺呀..............


呢個2餸飯其實真係算幾唔錯! 機場價錢既話都唔算貴...........
不過幾$ 就忘記左



食下野, hea 下就夠鐘入gate 喇


幾靚既丁加奴機場~拜拜!




靚仔crew......hehhe
我覺得air asia 果d crew 都幾靚架


係飛機睇下一陣書, 就到lu~

1 則留言:

  1. the food looks yummy to me ~ ^^
    [版主回覆08/17/2011 10:06:23]yup, it appears the fact =]

    回覆刪除