2011年8月26日 星期五

最近


未得閒打遊記, 就打篇生活逸事先喇
因為我今日真係好唔開心呀
我今個星期真係忙到爆炸,
隻隻JOB都話今個月尾要
大佬呀, 我不是超人...........
忙到連偷懶既時間都冇

仲要忽然間係我忙到PK既時候
老細要我陪條靚出JOB
頂佢, 又話係趕既
隻隻都話趕, 咁做得邊隻呀??????

我本身一早就預左下星期二去食上次
係香格里拉抽到既免費lunch buffet
點知星期二要出job, 仲要冇得推
我條靚話佢自己一個ok
傻架咩? 你有咩事我要負責架~
我唔會咁豬, 雖然我知你唔會si我, 但防人之心不可冇
而且老細叫得我陪你, 我再自己放假真係太仆街

咁我咪今日叫俊睇下可唔可以改星期一lor
點知佢話星期一佢一早約左人
可能食完就要走喇
我唔想呀, 因為唔想因為一個buffet side左我一日假
咁我就要雙手將我個價值$295 既lunch buffet 送左比人
我真係傷心都爆炸呀..............鳴鳴鳴鳴鳴鳴 

沒有留言:

張貼留言