2011年8月2日 星期二

科學館 -- Albert Einstein

2011年7月29日

今日無聊到爆, 朋友就提出去科學館一走, 又好!
原來呢半年係科學館做緊一個愛因斯坦展




我發現係我心目中既愛因斯坦, 到我睇完佢既生平既Albert
我覺得好大分別!



係我心目中既愛因斯坦只係一個好叻既人
有好高既iq 而且仲係發現 E=mc2 既物理學家..係咁多
我就連E=mc2 都唔係好知咩唻(以前phy有讀, 好明顯比返哂老師喇)

3年歲時既Albert,
到今日我先知佢既別名係albert~



呢個展基本上係講生平, 由佢出生到死亡
而且亦都有好多好珍貴既愛因斯坦親跡

高中時既畢業paper





與第一任妻子




他的2兒子漢斯




憑著佢個人既努力同不放棄既精神,
佢終於可以一圓當老師的夢,
於瑞士一大學堂教授



當了教授並沒有放棄夢想, 一直致力研究物理
光學與力學

場內有好多佢研究得出既理論
由於我唔係讀phy, 我只有光速係比世界上任何野都快明少少
其他咩理論咩理論都唔明
不過就知佢好厲害

佢到過好多歐洲國家, 亦有過幾個戶藉
以下是他的德國証件, 最近佢都要保留家鄉-- 瑞士的國藉



於193x 年, 終於得到諾貝爾物理獎

2次世界大戰後, 佢一度被迫
話佢係原子彈既始創人

最後佢幾經轉折去到美國, 成為美國公民
1955年於美國與世長辭


我覺得呢個展覽真係幾有意思
的確咁多既珍貴物品都唔係好多時可以見到
仲係第一次唻香港

呢個展覽做到8月尾ja, 有興趣就快d 去科學館喇

沒有留言:

張貼留言