2011年7月31日 星期日

尖沙咀 - 大喜屋

一轉左blog 就要快快手打blog, 有幾篇要出街!

2011年7月29日

約左成個月既DMS 朋友仔, 終於都約到出唻
雖然就唔算係齊人, 不過都叫多左3個
平時得我同Zoe baby 2個ja...........

有朋友仔介紹去食放題
係香港我食過好多日本放題, 不過冇一間我覺得係ok
唔好過好食, ok 都過唔到
但呢一間, 真係要係新張期內快d 去
因為佢做緊個promotion price 真係好抵
咁既價錢食咁既質數真係好good!

我地未上到去, 已經feel 到佢有幾勁
因為佢係分開2段時間既
6:00- 8:30pm, 8:45-11:00pm
所以一次過會有好多人去到
而且佢大堂又細,, 令到感覺驚多人

好彩有book 位, 唔係, 應該係話一定要book 位





其實入面都ok 大既, 我地咁岩坐左係sushi bar 旁



3位班中少有男同學.........



my lovely zoe baby~




刺身都好多選擇, 係放題唻講真係算多....估唔到連希靈魚都有!



最精彩就係呢個刺身盤喇! 本身佢地寫12件18件
我都以為反正佢都唔會唻咁多
點知, 真係遠超我既想像
佢唻得足不止, 仲要好好食! 真係好想要多round, 不過已經飽~ 但我地係清哂架下



個芝麻雞好好食



有海膽不過就麻麻地



仲有羊架, 都好good




其實仲有好多其他野食, 我都一一影落唻喇!
我係決定要佢未加價前去多一次既!


3個不願上鏡的男人! 9月再見了!

沒有留言:

張貼留言