2011年7月7日 星期四

回歸歸長隆 -- 3 水上樂園

因為聽說酒店早上10:00 會有一班免費去漢溪地鐡站
之後再轉免費接駁巴士去長隆

一早8點半起身, 約左9點半集合
本身係打算去食酒店早餐, 但因為佢只係2人房
每房每日得2張! 仲有日子架tim, 想厄都唔得
落到去打算睇下可唔可以博一博喇!
不過佢地行完一個圈話覺得冇野食~ 見到對面有一間沙x 就話要食
好出名咁話..............................

本身都唔係幾信, 一間咁up dum 既鋪頭出名?
點知食完就信喇! 因為真係價廉物美~ hohoho

蒸餃! 好good wor~

再加個炸菜肉絲麵就成為一個好good 既morning 喇
7個人都係Y51, 因為我冇散紙佢仲收少我Y1
Y50 , 真係平都你唔信喇

食完差唔多十點, 不過唔多見有車wor
而且我呢個時候見到愈來愈多人,
俊仔就提出左一個好好既問題..............
架車去邊既? 我話唔係直接去水上樂園架
佢就話驚到時的士站又係超多人
咁不如我地依家搭的士去仲好, 有point!!! 搵左架van 車哂7個人~

終於都到喇, 因為一早買左飛就唔洗迫餐死買飛喇

直接入去, 之後直入更衣室! 開始玩水喇喂...........好熱呀

今日分開2part, 早上同下午!
早上就先同男仔分開玩, 佢地去勁玩驚叫遊戲
幾個女仔就陪我去飄下先~ 多謝哂~!

飄住睇企鵝! 但原來唔飄都有得睇.......wakakaka

我地就咁呢到飄下, 果到沖下浪, 再去玩下小朋友滑梯........就夠鐘喇~
join 佢地一齊食lunch~

因為一定係體力消耗極大.............大家都餓到傻左
班男仔仲話已經係3個鐘玩哂d 野喇.............好勁~!

食完個lumch, 女仔決定join 男仔一齊再玩多一round~ 但就唔好預我喇~
我搵個位同你地影下相好過~

長隆幾好, 因為佢有好多shotting point , 佢會有個觀境台咁既野, 好方便

我地仲咁岩見到娜姐tim, 本身佢地滿心期限睇娜姐bikini........

等待佢地玩u型滑板時獎勵自己既magic corn~yummy~

你睇大家玩得幾開心~ 不過俊仔話佢比全部人ja 住腳勁痛! hahaha

玩多幾個game 就差唔多夠鐘換衫
因為我地買左飛睇馬戲呀~~~~~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言