2011年7月31日 星期日

upgrade blog


今日第一次用新blog唻打blog
係冇原因之下我決定upgrade blog
而我亦都開始後悔.....................
舊blog d post 仲係到
不過我忘記back up 果d css 既link
如果第時我想再用返一樣既話
又要重新研究過!!!!!!!!!!!!!!! OMG
唉~ 我份人就係咁架喇, 咩都冇衝動
不過算喇, 唔UP 都UP左喇
唯有習慣下新BLOG

不過最令我氣憤既係
我好似唔見哂D blog友咁既?
由add人到變關注(好似微博咁) 都算喇
我發現如果冇upgrade 果d人
我係新blog呢到係唔可以直接link到
我要入返去舊yahoo blog 面(not my page, 已經冇哂野)
搵返自己blog 友, 咁先可以睇返
早知我就唔咁早轉喇
因為佢係迫人升級
所以遲早全世界都係UPGRADE 左
可惜既係, 可能呢個時候都有人走左

我估我都要D 時間去習慣一下.............

沒有留言:

張貼留言