2011年7月6日 星期三

樂浪島第二天 - 休閒+把鬼浮潛

一陣講下呢到, 一陣又講下果到, 一陣又返唻香港
到底我會唔會精神分裂呢?
唔理咁多, 我要快D係我未失憶之前打哂佢呀
可惜呢排唻左個新人要教野, 真係忙左好多!
打BLOG進度又慢................................左喇~
如果你係等緊既, 就慢慢等喇, 放心! 我一定會完成佢, 唔會爛尾的!!

開始

2011年6月19日

食完lunch, 因為仲有d 時間先開始集合snorkling~
所以我地落左沙灘走走........感受一下我地假期既開始

雖然係烈日當空, 不過感覺一d都唔算熱
因為有海風, 而且如果熱就可以走落去海到泡泡腳~

沙真係綿到不得了呀, 一D 都唔會拮腳呀!
踏上去既感覺真係好好好好舒服呀, 而且早上有太陽曬住既話
沙係白色架..................真係零污染呀

係Resort 出面行出少少, 我地見到一間好靚好靚既resort
佢係果d 獨立屋, 仲要係我地係沙灘望入去就見到d 屋架喇
好似bali 果d 咁架~不過我地估應該係好貴架.........
同咪應該係冇package果d, 因為唔多見佢有餐廳咁??!

赤腳沙灘慢步........真係人生人大樂事

超愛呢2張相好有結婚相既感覺呀~

以為呢到好荒蕪? 其實nonono
呢到不知發展得幾好..........有好多shop, restaurent, bar, diving centre
包你唔會悶呀

有得出租水底相機, rm30 1日~ 不過相就唔知點拎同洗唔洗$ 喇~
聽講係張rm 5 一張架! (曬咪比你) 都要hk$ 13一張呀......
好彩有問人借左水中機~ 方便呀~

終於都夠鐘食lunch喇~ yeah~ 勁肚餓........
lunch 同 dinner 都有超甜包冇毒西瓜

lunch 有咩食? 如果你係一個超級超級偏食+ 食好野既人就唔岩食
如果唔係, 呢到真係叫過得去架
起碼真係真係叫好似媽媽既感覺......haha

食完個lunch都係1點幾者, 仲有成個鐘做咩好呢? 又周圍行下lor

雞雞好搞笑架, 佢每天食早餐前都會叫架
真係叫得醒我架
我有諗過, 係早餐時間係咪因為就佢架呢? haha 

hea完一倫都唔知幾多點喇~ 我最鐘意就係唔洗理時間,
想做咩就做咩...........................so good!!!!!!!!!.

可惜呢到都有個realx timetable 既~
2:30pm on time 係receiption 等齊人出發
第一個snorkling 喇~ gogogogogo

第一個潛點, 唔知叫咩名呀~ 我地坐左架好似偷渡既船出海..........好爆笑~
坐得勁辛苦.....haha 我又暈下船浪就到喇~

出到海就出動私家潛鏡, 點知真把鬼, 我一落水就發現佢係個口位到入水
我已經只可以用口呼吸架喇, 你仲要入水, 真係激鬼氣
都唔平架MA, 要$100 一個架~ 激死人個女呀

OK, 諗住入下水都算啦
最多多D個口上水面喇~ 果到唔係唔清, 而係冇咩魚
果個GUIDE 解釋, 因為今日太大浪, D魚返哂去休息
唉~ 真係把鬼浮潛, 又冇野睇又要暈船浪
我仲要嗆到水.........................好彩好快就返去喇

返到島都係下午者..........做咩好呢?


沒有留言:

張貼留言