2011年7月19日 星期二

哈利波特 - 死神的聖物 2

我睇既時間都有少少忘記左前一集講咩
所以我就睇返之前自己打既BLOG ( 呢個咪就係打blog 既好處lor)

哈利波特 - 死神的聖物 1

一睇返就記得喇, 原來已經係大半年前架喇
我只可以話時間真係過得好快
快到我都開始有d 唔信

因為我遲左少少入場, 搞到有少少睇唔到
不過都ok 既~ 明既~

Yahoo! 電影

叫得做死神的聖物, 者係要集合3樣死神的聖物
而且仲要毀滅哂futamo既所以分靈體先可以完成令佢消失

Yahoo! 電影

其實我上次都話上集悶係有佢原因
因為要解釋好多野比我地聽
所以今集一開始就可以打打打打打........haha

Yahoo! 電影

其實下集都有少少驚喜, 因為以為結局會悶,
但反而好睇過上集!
仲有, 佢解釋返好多唔知幾多集之前講既野/ 做既事
如果你有追開harry porter 你就一定唔會問點解
如果你冇追開, 我解釋比你聽到冇用

Yahoo! 電影

我覺得最令我失望既地方係harry 同futamo 冇咩點真正咁打過lor

Yahoo! 電影

佢地就係咁對決左一陣
之後harry 的朋友們成功破壞哂d 分靈體,
futamo 就解左體喇! 係呢到有d 快lor~
可能我都係鐘意睇果d 佢死唻死去仲未死得去果d......haha

Yahoo! 電影

其實結局我一早就知, 所以都唔會有咩驚喜
我係想知幾年前出書結局既時候JR 話有人會死
到底係邊個? 原來係harry..................
點解佢會有個happy ending, 你就要自己入去睇喇

--------------------------------------------------------------------------

十年喇, harry porter 已經係電影陪左我地十年
同twins 一樣, 如果一路有追開既話
你會覺得好可惜好唔捨得!
因為一年一次既野, 終於都要結束!

雖然我不至於係harry porter 迷,
一直都係抱一個追就追落去既心態
不過都難免會有少少感傷

唔知仲會唔會有下一套可以陪十年既電影呢?
就算有, 我估都唔會再有可以陪我地十年既3個男女主角~


沒有留言:

張貼留言