2011年7月28日 星期四

8月新生活



今日係7月29日lu
2011 年7月仲有3日就完
真係光陰似箭...........
2011年8月, 我要開始我既新生活喇
1. 開始溫書
     上次溫2個月都係覺得唔夠, 今次3個月一定可以KO 你

2. 減肥計劃
    雖然呢一個一直我都掛係口邊, 不過就冇真係去坐言起行
   由8月開始, 我就要開始, 真真正正咁去執行我定下既目標
    因為我已經再忍受唔到自己個大patpat喇
    我覺得應該要先從食物入手
    -- 每天早上先飲一杯暖水, 之後食麥片
    -- Lunch 正常
    -- 食完lunch, 要落街行下, 唔好好飽既時候坐係到
    -- dinner 食少d, 唔好食咁飽
    -- 每天一至兩份水果
    -- 每星期至少2次運動 (我知3次最好, 盡量喇)
    -- 放工如果返屋企, 早一個地鐡站落車行返屋企
    -- 戒M記, 少飲汽水(平時都少, 再少d)
    希望呢d 少改變, 會有大改善喇
    我唔係果d讚成食藥做機節食減肥果d, 因為最緊要都係健康ma

加油加油, 9月我希望有一個重新既我!!!!!!!!!


1 則留言: