2011年7月14日 星期四

第三天樂浪島 - Marine Park

2011年6月20日

我知道今日會去Marine park 架喇, 不過就唔知係早上section 定下午
最好就係早上喇, 因為我地下午想去潛水呀
一早起身, 因為噚晚真係好早就訓左lu~
我又係比雞雞叫醒架喇~ hahaha
食左個早餐之後, 唔洗食咁飽, 因為等陣落水

我帶左老婆大人借既落水相機去
因為噚日用過, 我忘記左佢係好食電既
我地ready 好哂 出發之後, 出到沙灘等上船
竟然冇電!!!!!!!!!!!!!! 因為我地resort 都有少少遠
不過我堅持要返去拎, 同果船夫講聲, 之後就自己跑返去喇
俊仔有話幫我, 但因為之前因為忘記左key 又唔知忘記咩
佢已經走左2次...............所以今次自己跑喇
不過係大熱天時, 赤腳跑沙原來係一件好難既事.......

終於都趕到返唻, 好彩大家都未上船!
唔係等我一個者

我係冇後悔跑得咁辛苦架, 因為冇影先會後悔

影完呢張就知冇電喇

今日唔洗坐偷渡船wor 真好! 舒服少少既~
大約15分鐘就到喇! 我地一落船就見到好多人喇~

marine park 係一個受保護海峽, 因為會有維修之類的費用
所以每日係要收RM$5 既入場費既!
你到去就知, RM$5 真係平架喇~ 你係香港比$500都睇唔到既野

我地Resort 先搵一個位自己Settle 先~
果時11:00am, 做一個小breifing 之後
包括, 唔好可以遊出去浮波以外既地方
如果不幸lost 左潛水鏡係水底, 叫d 哥哥幫你執
有2個小時玩, 1點返唻呢到集合!
(我起碼諗, 2個鐘咁多呀? 原來2小時好快過, 仲想多d tim 架)

就開始我地既魚魚之旅喇~

你睇.............就係沙灘邊已經咁好多魚魚架喇~

我地既guide 會一人有一片麵包......
好夠架喇~ 等陣話你知點解

d 魚多, 而且有水流, 想影一張同魚魚既相都唔係咁易架~
你睇, 我比d 魚包圍了!




我覺得呢張我影得好好wor, 呢個係小俊俊~

遊出少少, 就有一條橋,
我遊到既時候.............呆了!

第一次有過千既魚係我面前遊唻遊去
個海又藍, 又清, 能見度勁高! 真係好美好美.........靚到好似畫咁

本身見到咁多魚都冇野, 好靚喇咁!
之後就唻料喇~
我之前咪話一片麵包已經夠哂既
因為果到d 魚真係惡到你唔信!!!!!!!!

見到我個麵包係頭頂嗎? haha
這是迫不得意的! 喇, 如果我左手拎麵包, 右手拎相機都得
不過手就唔可以放係水~
我地之前已經餵左一片架喇,
包係拎住係手餵, 之前係cebu都係咁架喇
cebu d魚斯文好多lor 原來
marine park d 魚食包, 仲食咪你d 手指.....仲要係勁大力咬! 好痛 

我未講完, 我上面頭頂有包果張影完之後
俊仔叫我唔知睇咩, 我一頭向下! 包亦都"呯噹"落左水
我只是呆了,  因為呢個時候有一裙......幾十至100 條既魚向我衝過唻
我真係驚到唔識move.......只係呆左企係到!
俊仔就try to 幫我拎返個包上唻! 唔知係咪因為咁呢?
有條唔知咩魚, 咬佢........唔係咬佢手, 係咬佢腳! 好大啖, 上水發現出血! 好惡呀

之後我就驚驚地佢地, 雖然佢地點惡, 都食唔到我落肚
不過都有少少驚!
佢地惡更唔止有麵包果時, 冇都惡架!
我上面張相本身係V 架, 不過我一V 既時候, 又比魚咬 以為有野食
我就v 都唔敢喇, 真係怕左你地喇~

以下呢幅名叫: follow me~

約12點3-4, 我已經玩到冇咩力喇~
呢個時間, 其他resort 既人都已經走哂喇
因為其他 resort (最大果2間) 早上既出船時間都係9點
我地係10點, 所以我地resort 就有一個鐘既私人marine park 喇

玩到累, 訓係沙灘邊曬曬太陽! 好爽呀!!!!!!!!!!!!!!

你睇我地既private marine park 呀~ hehehe~

1點等齊人, 我地就搭返船返resort lu~
我真係好鐘意呢到呀............................


沒有留言:

張貼留言