2011年7月25日 星期一

大獎?!

唔知道係男人內疚定係真心錫我
不過佢係愛我的我知道
因為就算內疚, 唔愛我的
根本唔需要做咁多野tum 返我喇
我個人真係好易滿足架ja
一餐好野食就可以好開心好滿足
我個胃比我個心更易滿足
而且我知道佢有記住我講既野
我講左一句話想食自助餐
第2日就已經有人book 好哂台等我放工
仲要比我知道唔係忽然想起, 係早有預謀

雖然我係一個幾硬頸既人
不過我覺得少事或者可以比佢易少少落台
咁大事既時候, 我唔會太無理取鬧!

平時好少開ot 既我, 今日竟然要開ot
不過都係7點幾者~
俊仔一早就係尖咀等我
仲神神秘秘話去食西餐
我就跟住佢行, 行到去香格里拉出面佢話
"你估我地會唔會食香格里拉?"
我立即答"唔會"
之後佢真係帶左我入去wor
不過我都係唔信, 話佢會係第2個出口行返出去...haha

終於

我地真係坐低左喇.................hahahaha
我真係感覺中獎咁呀~ 點解?
因為平時呢d buffet, 我只係大時大節先有得食架ja
忽然有得食好野, 開心死真係, 心情即刻唔同哂~

我冇打算講佢地d 野幾好食wor..............
因為都唔洗我講喇, 係咁好食~~~~~~~~~~

全晚最開心唔係呢樣呀~
最開心係我中左獎呀!!!!!!!!!! 真係獎果d 呀!!!
食完buffet, 見出面有個lucky draw,
我地見得閒咪玩下lor~
起初見人地抽到果d 都係d 廢廢地既coupon
我地都唔係抱太大希望, 都係玩下
俊仔就忽然講左一句"可能我地係免費呢"
我就梗係唔信喇, 因為前面果個一個人抽7個
5個thank you, 2個廢coupon
由於今日俊仔黑既關係, 佢講, 我抽
一地只有一個波者!
我見congratulations 都以為又係廢coupon
點知佢話我知係2位免費 lunch buffet~ 嘩~ 我勁開心呀!
雖然有限星期一至四, 不過請一日假去食都ok喇~
後面果2個人好羨慕我地呀

果然俊仔係黑仔中既黑仔, 開口中!!!!!!!!!! 好彩唔係佢抽!

happy face again~~~~~~~


沒有留言:

張貼留言