2011年7月5日 星期二

回歸歸長隆 -- 1

 --hohohohoho, 我都覺得自己有d痴線
未打完馬來西亞就唻中國之旅
我就唻d野會忘記哂架喇

2011年7月1日

一早起身, 同返工差唔多時間....
因為要搭直通車去祈福!
本身係想買package架, 不過一早就冇哂
好彩, 大陸係一個4通8達既地方~

約班遲到大王係要早一個鐘既! 冇錯呀~
食左個好冇呼既早餐之後, 人終於都齊~

不過唔知搞咩, 原本9:55既車, 我地等到10:30先有車! 真係頂佢

大約3個鐘終於都到左祈福新村喇
先食個lunch先~ 成1:00pm喇好餓呀~
去祈福食街搵食~

是旦入左一間, 見有d人就走左去
不過發現, 多人係因為果d係旅行團............=_=hahahah

呢一餐普通d lor, 不過7個人Y250差唔多喇! 大陸唻講少少貴~

搭的士去香江酒店, 極平! Y390一晚2人房, 我地仲要4個人share一間!
而且佢係長隆酒店搞既, 有d飛賣, 唔洗專登走去長隆先買
少少tips: 長隆痴左線, 七一加價加得好狠, 一加就Y70......
而且佢係有一d ticket package買既! (不過係唔包馬戲團架wor) 好貴
如果想去水上樂園再加其他野就會平少少lor~

講返我地先, 返到酒店check完in~ 得一間房先, 全部人都係到hea
因為我地仲未諗到有咩做, 我地返到酒店已經4:00pm
本身佢地話想去動物園, 但係問下, 動物園收5:30pm, 唔洗去喇~


你睇我地係到hea到自拍, d人又hea哂係床到.............
book左今晚食4海一家之後, 我終於出聲要求落街行下~

有人堅持要睇咪"皆大歡起"先出門口!

行出去附近行下喇反正仲有成個幾鐘頭先食野
行行下出我地見到一間娛樂中心, 有足沐呀, 有棋牌
決定打一陣牌! 真係平到你唔信呀, Y18一個鐘, 仲有生果送? 仲要幾好食架wor
真係傻架!!!!!!!!!!

我地應該打左一個鐘多少少, 佢就真係好, 只係計左我地Y18者!
好好喇, 每人Y2個幾, 冷氣都要喇~ 真係不得了!

出發去4海一家~


沒有留言:

張貼留言