2011年7月22日 星期五

第三天樂浪島 - 偷得浮生上半日閒

又一個happy friday~ haha, 老細唔返公司我先得閒少少可以打一篇blog~
再係咁既進度, 8月都唻緊, 我都未打完.......
冇法喇, 我又要比心機打, 係咁架喇! 咪慢慢打lor~
反正都冇人等架喇~

------------------------------------------------

2011年6月20日

上回講講到去完marine park 返唻,
其實都係1點半者! 不過真係餓都爆炸
我地好似2隻餓鬼咁......haha
冇法喇, 你知潛水要用好多力架ma, 有水壓架ma!

佢lunch time 係12:30 - 2:00 , 但我地返到去都已經1:30pm
當然唔理三七係等於幾多喇! 快快走去拎返d飯食先~
真係唔理得個pat pat係有幾濕, 幾咁痴椅架喇! 真係好餓呀大佬
全身都係濕住唻食lunch, 個口仲有少少海水味食落會唔會再好味d?

清茶淡飯都係人間美食! 雖然d人真係唔錯, 幾好食~

當我地就唻食完既時候, 大約2點15pm,
有2個女仔團友走入唻open kitchen, o sorry~ 已經收哂d野食lu~
佢地應該係返房沖左個涼既
應該好似我地咁唔理濕patpat , 食左先算呀ma~

本身3點應該再有第2 場snorkling既
忽然覺得好趕咁...............原來時間係唔夠洗架
我地冇打算join 第2場既snorkling,
因為我地有自己plan 左既節目(下回分解)

下回節目又未夠鐘.........咁又hea 下lor~
係到唔係食, hea, 遊, 就係訓架喇~~~~~~~~~~~~~~~

我地今次去左沙灘既另一邊
地下有好多斷左既珊瑚
大家記住唔可以拎返屋企架
雖然佢係斷左, 但都係大自然既一部份唻架~ 知嗎?

好愛呢張相, 好有post card feel~
係早上坐呢2張好曬....................
係晚上坐呢2張就完全唔同感覺!

係完全冇壓力,  好舒服既情況下
有吊床....................儘管那天是30幾度, 我地都唔會覺得熱
唔會好似係香港咁辛苦! 因為有d 海風, 有少少陽光, 有樹蔭.......
真係差d訓著................................

去到沙灘既最盡頭就到左麼麼茶屋喇
就係十年前拍<夏日的麼麼茶>令呢個島出名架喇
十年後已經發展得好好!

呢到已經變左一間手信店, 我地噚日其實已經唻過
不過冇行, 只係買左雪條...........
今日都冇行..haha 因為只係想周圍行下
今晚再唻過真正買野!

真係辛苦哂佢地, 睇下呀牛做到頭都冇咪

做完d 無聊野, 我地就返resort 拎左d $ 同放低相機
同可以食個tea tim..................冇人! 因為出哂去snorkling~
係呀, 又食唔得咩? hahahaha



出發我地既第一次喇.................好緊張呀


3 則留言:

  1. 妳好呀!  我等緊咖, 嘻嘻.
    [版主回覆07/25/2011 09:45:00]多謝你呀~ 咁我就會再多少少動力喇! 估唔到真係有人應我, 仲唔chok到你出唻

    回覆刪除
  2. 我Book左機票,  參考吓妳住嘅酒店n行程呀!
    [版主回覆07/26/2011 10:49:00]OO..............非常好玩! 希望你都係喇~

    回覆刪除