2011年7月26日 星期二

功夫熊貓 2

Yahoo! 電影

武林再次風起雲湧,邪惡的沈老大想以新發明密謀殘害武林,阿寶又要暫別好食好住的生活,再度施展獨門正義肥拳,跟「蓋世五俠」下山維護武林和平,仲會解開自己神秘的身世之謎﹗

Yahoo! 電影

記得睇第一集既功夫熊貓已經係2-3年前
果時, 我好興奮, 因為愛熊貓既我
終於等到熊貓出動畫, 我又愛動畫ma.........

Yahoo! 電影

今集既呀寶因為要搵身世再救武林而去到一個陌生既地方

Yahoo! 電影

好彩一直都有老虎女係旁邊幫佢........

Yahoo! 電影

係咪永遠都係第一集好睇d 架呢?
可能唔係新鮮感既問題
而係, 今集冇咁多笑位喇
對手太c, 佢只係有一個大炮所以勁!

Yahoo! 電影

都有少少溫情位, 而且呀寶既爸爸都係咁搞笑

Yahoo! 電影

我有一個問題呀, 我見到話有房祖明同成虫配音,
其實邊個係佢地, 我完全聽唔出!

最後一幕講到呀寶真爸爸, 唔通有第3集?

 


沒有留言:

張貼留言