2011年7月27日 星期三

旺角 - 泰。蘭花

我係UAmember, 所以睇戲都離不開UA 架喇
你知我呢d 戲迷, 一個月睇2-3 部戲
講真, 我覺得我果$100 membership fee 比得好抵
因為我到依家已經一年, 我如果計咪佢送既果一張
我已經換左5張 non- 3d 既戲飛! 真係平靚正~
點我都應該係冇si 喇 

今日又睇戲, <功夫熊貓>
睇戲前既食飯好地方

我地想食泰國野, 係朗豪肪有2個選擇既
一個係真心, 一個就係我地未試過既泰。蘭花

我地揀左後者

大約7點30到, 唔洗排隊真係好
我地本身以為唔洗排架......會冇咩人食
點知你意料之外既, 果日仲要係星期2 wor
好彩我地早左入去ja

因為我地ua member, 星期一至四有8折,
都平wor~

我地叫左又魚
真係唔知點解係香港真係食唔到大陸/台灣果d 咁好食.....Y?

棷子海鮮焗飯
真係一般喇, 因為我平時係3姐妹食慣左好野...haha
呢個好淡

濕炒牛河
好大碗, 完全冇諗過..............不過真係幾好食
唔會太濕得唻又唔會有gel 既感覺
而且牛肉真係岩岩好!

仲有個酸辣雞湯
有d 酸過頭............不過ok 既~

都係一個唔錯既泰國菜選擇!


沒有留言:

張貼留言