2011年7月4日 星期一

樂浪島第二天 - 入島

我打呀打, 去完到依家都就唻2個星期喇
D 活動一浪接一浪, 真係想好好地休息下
不過好多都一早約好哂架wor!
遊記, 我真係冇估錯喇, 要打一個月喇
好, 廢話少講....開始

2011年6月19日

經過噚晚咁激+冇咩點訓既一個晚上
今日理應係累到爆炸, 但係可能俊仔講得岩
我地訓左3個鐘, 岩岩好一個訓覺cycle
而且我地心情亢奮, 又真係唔算係太眼訓者~

上回講到我地係丁加奴市區坐左一個鐘車去到碼頭
等左一等, 可能係要等船回岸
就見到有一批人落船喇~
佢地out, 我都就in喇

上左船又接近一個小時終於都見到藍色既天, 藍色既海
清到見底~ 藍藍天空侊似我的夢本身訓緊+暈既船浪既我立即醒哂

我叫佢做李斯德林海, 完全冇宣傳成份,
只係藍+ 清到好似洗口水一樣~

到達後, 只見到海天一色~ OMG~ 果然係我的世外桃園~

我地因為唔係住果間比較大既Resort
所以就要係一個人工搭出唻好臨時咁既樣既浮橋到落船喇!
果時潮漲緊, 我地都要"間"水行~ 不過feel so good~
因為真係好熱呀~

呢到潮漲同潮退差好遠架, 見唔見到中間白色既沙路?
潮退就去返果到架喇~

影相真係唔足夠去形容佢有幾咁靚同幾咁靚~
因為靚境係要配上好陽光, 海浪聲, 微微既海風~feel 到嗎?

呢間就係我地住既redang holiday resort喇~
我好鐘意, 雖然佢有佢既唔好既地方 (就係冇喇喇會停電, 不過好快有返)
我喜歡佢簡樸原始既裝潢,
有個all day beach side 既餐廳
冇電視, 有冷氣, 有熱水, 冇香港人, 酒店職員如朋友
永遠都笑口迎人, 會同我地一齊去玩, 一齊食飯

酒店對出海灘....................我們每日都係對住呢個view食飯架hehehe

酒店安排既3日2夜package, 實際係得2日2夜
因為第3日一早食完早餐就要走架喇~
(講完又有d唔捨得)

每天有2次snorkling (浮潛) 而時間定係10:00am 同3:00pm
而每次出發既地點都唔同, 佢會係早少少時間寫係snorkling centre 果到~

以下就係我地既garden villa 喇~ so pure~ so natrual~ I LOVE IT!!!

入面好大架~ 有2層咁多, 不過我地2個人, 我都唔鐘意訓上面~
所以2日都係下面訓lor~
冇電視就唔會迷戀電視劇或電子世界
有空就出去沙灘邊吹海風, 睇星星..............比我住係到一個月喇

我都未講行程tim..........掛住講有幾舒服
我地到達既時候, 再拎完房都11點幾lu~
佢既lunch hour 係12:30pm - 2:00pm
咁仲有少少時間, 我地就去左影下相先~


呢到周圍都見到chip and daul 架~ 好可愛~!!!

下回開始玩樂喇~~~~~~~~~~yeah~


沒有留言:

張貼留言