2011年7月5日 星期二

回歸歸長隆 -- 2 四海一家

2011年7月1日

第一日去到冇野做, 一早打算去既四海一家就決定今日去
早2個鐘BOOK 位都仲ok, 不過就佢講明會遠少少.......
都唔係少少架喇! 入面真係好Q大................

先去拎位, 比左$ 就可以入去喇 
佢ok wor, 又唔算係加左好多價! Y158冇加一, 同深圳一樣!

我地買完飛入去, 有人帶台.....愈行愈入, 愈行愈入...........
行到去餐廳既最盡頭...Ops 好遠! 我諗行出去拎野食都要3-4分鐘!

好彩, 佢都有少少細心, 好照顧我地係尾段既位子
係近尾既位子set 左一個少少buffet 位!
咁我地就不會餓死了

其實真係好多野食.................如果我一個COUNTER 影一張相既話
我估可能要出3個POST喇........(因每一個post 只可以出20張相)

多野食唔代表好! 而且仲係要唔係幾好........好失望!!!!

雖然生壕唔算係最肥美, 不過都ok喇! 我食左勁多! haha
其他魚生都叫可以lor........
佢係多野食, 不過我呢d食開香港buffet既, 就真係覺得佢唔多得!
唉~ 不過百幾你又想點呢? 唔係食唔落口就OK 喇 (個人幾咁易話為呢)

最好食既, 已經影哂相喇!!!!!!!!!!!!!

佢有一個ICE BAR, 我冇入到去喇!
不過佢地入左去話好凍好凍! 以為可以有野飲喇
車, 要比$ 買既~ 不過好彩, 唔買都可以睇下既~
好搞笑wor, 佢係一個大雪櫃喇! 佢係入去限時一分鐘
不過如果你10秒想出返唻係唔得架wor,
者係要迫你凍一分鐘................hahahha笑死我~

4海一家天使~

最後唻張大合照先,
我地搵左個STAFF 幫我地影, 之後就開左條路
因為d人排隊搵佢影..........wahahaha
我地當然係走為上著喇!

食完buffet想打的返酒店, 可惜我地酒店太唔出名
而且大陸的士佬太串, 我地係搵唔到的士返酒店既
咁點算呢? 好彩, 比我地見到有架應該岩既巴士
迫到上車, 認得點落車!

 好早ja wor做咩好呢?
決定再去攻打四方城!

返房訓, 明天早起~ 水上樂園也!!!!!!!!!


沒有留言:

張貼留言