2011年7月28日 星期四

Yahoo blog 升級?!

想打新blog 就見到佢話yahoo blog要升級
好奇入去睇下
點知...................................真係好失望的
以下是我試板! 係咪好樣衰?

個板面比依家還要空, 都算! 我就是旦按按睇下有咩新左
不過.............

"而以下功能或資料將不會保留至Yahoo!BLOG新平台上

個人照片及我的檔案

升級後,現有用戶需要重設暱稱(現有綽號)及個人照片,其它資料如自我介紹、性別、生日等則不再保留(詳細用戶個人資料可於Yahoo!Pulse更新或編輯)

此刻心情、重要事件及相關BLOG友

升級後,原有每篇文章中的「心情」、「相關BLOG友」及「重要事件」設定將會不再適用

Blog標題、簡介及背景

升級後,現有用戶需要重設自己BLOG標題、簡介及標題背景圖片,而其他標題設定則不再適用

編輯版面及CSS設定

升級後,現有用戶的所有版面外觀設定(例如背景照片)在升級後或需要重設,部分設定不再適用。而原有的CSS設定則不再適用

人氣BLOG排名

升級後,新平台將不再提供「昨日人次」及「今日瀏覽」的紀錄

自定欄位/組件

升級後,現有用戶的「自定欄位」,如音樂播放器或已插入的影片,又或者「組件」如書籤等設定亦將不再適用

***********************************

oh shit! 佢冇哂呢d野, 咁同重新開始過有咩分別??
我覺得最重要果2個係編輯版面及CSS設定同自定欄位/組件
冇左呢2個真係一個好大既致命傷
因為我真係會好鐘意執靚個blog,
不過你依家冇得比我執

好彩我係最後一句見到

全新Yahoo!BLOG在未來日子將會陸續推出更多服務及功能:

  • 留言版 - 現有用戶的留言將會全部保留,直至功能推出可再於全新平台上瀏覽
  • 黑名單 - 現有用戶已設定的黑名單會全部保留至新平台,直至功能推出後可以再更新名單
  • 自訂CSS
  • 更多應用程式 - 例如自訂欄位/組件等

有關詳情請留意我們日後於全新平台上的公告

安慰少少!

我起初以為佢係試的, 如果唔轉的可以唔轉
可惜唔係

於「試用期」結束後,升級過程會進入第二階段,屆時現有用戶將不能再在舊BLOG平台上更新網誌(只限閱覽) ,而我們會開始提醒仍未升級的用戶選擇即時升級。而在整個升級過程的最後階段,我們會把所有仍未選擇升級的香港Yahoo!BLOG內容及檔案全部升級至新平台。升級?我現在的BLOG將會怎樣了?

現有香港Yahoo!BLOG用戶於升級後,所有BLOG文章內容及相片檔案也會移動保留至全新平台。簡單來說,現有用戶自己BLOG的基本內容在升級後不會有所變更,只是將會繼續以全新介面來使用我們的BLOG服務

試用期後, 我們會被迫升級
者係就算你唔想, 佢都會迫你升級, 之後舊blog唔用得!!!!!!!!!!!

所以我覺得新blog 好定舊blog 好, 都唔到我地話事
一係你就轉平台, 咁應該係最快既選擇
係呢個試用期入面, 都係好好enjoy 最後呢2個月舊version 吧~
其實我係驚, 因為咁冇哂d blog 友ja
blog 友仔, 你地要轉平台一定要打係blog 呀.......


5 則留言:

  1. 我都是這樣想!Yahoo!Blog應該由我們自行決定升不升級!而不是強波我們升級!
    [版主回覆07/28/2011 17:54:00]冇錯! 不過冇法, 我地真係控制不了

    回覆刪除
  2. 個新版面好樣衰囉:( Yahoo! Blog美其名為「升級」, 可惜每次都比較像「趕客」T.T
    [版主回覆07/28/2011 21:33:00]係lor, 我覺得應該係成機del 咁d人

    回覆刪除
  3. -____- YAHOO!BLOG本身都無咩人啦:( YAHOO!睇黎好憎BLOG這個功能

    回覆刪除
  4. 而但係其實唔會好樣衰丫都,你可以set返而家呢個背景架嘛。
    我只在乎佢唔知點解出左我個全名比人知都無左訂閱網誌...
    [版主回覆07/29/2011 10:49:00]背景果D 都OK 既, 其他就真係要等佢再Upgrade 好似冇哂d blog 友咁 好驚...........

    回覆刪除
  5. Pinku @ Happy House (細細妹)2011年7月28日 晚上7:03

    即係係咪都要轉, 唉.... 冇得揀,, 所以我都轉(即級)左了~~ 新blog尚待set-up~~
    [版主回覆07/29/2011 10:46:00]等我去睇下先

    回覆刪除