2011年6月29日 星期三

吉隆坡第二天 - 1

2011年6月18日凌晨 + 2011年6月19日



上回講到我地個高空三萬尺真實版之後
返到去吉隆坡, 我地第一時間就係衝返去air asia 既account
但我地果時已經係11:00am......
90% 既account 都已經close左!
當我地有d恐慌之時, 就比我地見到d 地勤
我地比人點唻點去之後, 終於都有一個人可以解答我既問題
不過佢既答案係"我都冇能力可以幫到你, cs先可以, 聽日佢開4am"
由於我知道, air asia 聽日係有一班7:00am 既飛機去丁加奴既

我地諗左好多唔同既方法, change schedule 都有諗過

最後我地決定睇下第二朝可否搭到飛機先算

因為我地下午既時候去過tune hotel~ (者係機場酒店)
打算去果到訓, 不過可惜佢已經full booked.
我地仲係好驚惶失措..........果時已經11:20am


問問酒店職員, 附近有咩酒店, 佢就叫左我地去以下係佢地酒店入面既agent



呢間agent 真係幫左我地好多,
由於我地4點半要返返去機場~ 訓既時間真係唔多
我一度有諗過訓機場算! 但俊仔話唔好....
就係咁, 我地比左多餘既$$去訓左3個鐘~ HK$750
不過呢一刻就覺得$ 唔會係最重要既~ 



係Tune hotel 等的士車我地去果間酒店,
11:45am 車終於都唻~ 大約20分鐘車就到
等check in 唔知點解咁夜都要等左15-20 分鐘
我地已經冇時間訓架喇.......仲要等...........


12:40am訓到落床喇終於!
留意: 我地由6:00pm 到依家12:40am 都冇食過野架下
不過果一刻真係一d都唔肚餓, 應該係話都唔識餓了~


3:30am立即跳起身, 因為約左4:00am 的士返機場
真係好辛苦呀>< 不過冇法喇, 為左on schedule


一去到機場, 快快去搵cs, 快快去拎返2張7:00am 既boarding pass
呼~ 拎到之後, 我地2個真係立即鬆哂全身既食奶力~



放鬆之後, 就開始肚餓喇...............haha 不過胃口都係麻麻地
一個包都食唔哂! 不過已經好興奮喇, 因為我可以去我既happy land 喇



原來開心既時間真係唔難過架~ 食下早餐, 行下就已經夠鐘架喇~
今日天氣好好, 藍天白雲 (雖然噚晚都有少少陰影)
半小時後終於都land 到丁加奴喇~



由於我book左酒店車去碼頭, 但因為出發點係我原本book既酒店
所以我就打的去返原來既酒店喇, rm25 都ok~



我地去到原本的酒店, 已經8:45am,
但我地book左車9:30am!
Reception 真係好好人, 佢仲話比間房我地 (因為我都比哂$喇)
不過得咁少時間, 我地就唔上房喇~
聽到佢話有早餐食, 就去食少少野喇~



雖然都冇咩野好食, 不過見到有牛奶脆餅(俊仔最愛)



食完就去酒店對面既7仔hea 左一陣, 買左少少野食~



等到9:20am 就等到車唻喇, 俊仔見到dream car, 立即叫我影低佢
真係好舒服, 我一上車就訓到落車~



約一個鐘頭就到左metty jerry 喇, 一個入redang island 既碼頭~



每一間resort 都應該有一隻自己既船~
我地果間都唔細, 幾多人搭架, 佢地就係呢幾日既團友喇


我心中的世外桃園我來也


1 則留言:

  1. hello小車你好丫, 岩岩見到你個BLOG, 我預備今年九月去丫...但有關於佢果邊GE 交通唔係好清楚丫...想問搭的士係咪講價嫁...?同埋我見你地一早BOOK 定由市區去MERANG ge 車?係酒店OR 自己上網搵嫁...?THX!!!!!
    [版主回覆05/22/2012 14:06:31]Taxi就一出機場就有,不過佢有分顏色,我無記錯就白色係機場的會貴啲,不過係跳標既,安全啲!其他會有好多私家車搵客,唔理佢就得!(我無係市內搭過的士,唔清楚)如果你係機場一落機就去碼頭,可以約酒店車,呢個要同佢講,因為另外收費的!=]

    回覆刪除