2011年6月14日 星期二

澳門 - 頤德行

本身係打算早一日去食
不過當日係新馬路落車
問過路之後話好遠
所以被迫放棄

不過因為我真係好想食
我第2日迫俊仔陪我去搵喇


但係原來都幾難下..........
可能因為澳門D 小巷條條都咁上下樣
再加上我地有一個唔清晰既地圖
所以都搵左一陣.......


我地係拱北過左關係搵車去16浦
因為果到去頤德行應該就最近


向住覺得岩既方向行過去, 再問下人
終於都到



為左呢一碗又滑又咁香豆腐味既豆腐花
真係行到身水身汗都抵



如此懷舊既裝潢, 別有一味道



他們的豆腐花是沒有黃糖的, 不過可以自行選擇落花奶
我都係第一次食豆腐花係落花奶, 感覺都幾特別wor
+小小糖水.................果然好滑好香
都係mop 6一碗者!



沒有留言:

張貼留言