2011年6月4日 星期六

舊曆生日飯

我發現生日有勁多blog 要追呀
是幸運既一種, 我都要好好記念一下


2011 年6月3日


今日係我既舊曆生日
所以俊仔就話可以去食好d...
佢話試下去大坑/天后果邊睇下
係openrice 就揀左 "嘆燒"




冇book 位, 但其實都唔係好多人
我地7點3去到冇人
之後就愈來愈多人,
雖然鋪頭細細, 但都坐滿左人
(後來發現, 佢有第2鋪係旁邊)



環境都唔錯, 最緊要係抽油煙做得好好




俊仔剪左個新頭, 同佢身後個菠蘿超match


食左好多野呀! 俊仔話驚食串燒唔飽
仲叫左個飯,, 我未食飯就已經飽到上心口.......



他們的甜品, 燒菠蘿, 我的最愛



2個人食左$630, 其實都幾貴呀!
不過俊仔話一年一次ok wor
真係錫死你


食完飽死串燒, 打算去食個日系甜品...........


沒有留言:

張貼留言