2011年6月7日 星期二

澳門大熊貓館

約12點先落船, 轉下車已經1點喇
的士落車係一個公園既入口



停左車, 仲要行一大段路入去售票處




今日真係好好天呀 = 曬爆!
我地一路行一路流汗



行左大約5分鐘, 終於都到售票處
(大熱天時下, 都幾係野........唔好講笑)
去到售票處直接購入4張飛@$10
不過佢話"依家要2點先入場wor"
我望下個錶, shit, 依家1點...岩岩過左一個log
佢係一個鐘一個log咁入人既


仲有一個鐘............去邊好呢?
咩都唔好講, 去有冷氣既地方
見到旁邊有個手信店, 入去睇下先 (吹下冷氣先)

傻仔俊


好多panda 呀.........................................嘩!
getting crazy



你好可愛呀baby, 可唔可以拎你返屋企呀(唔洗$ 果隻拎)
你知嗎? 果到d panda 仔真係好貴 , 咁細隻都要$288
我不嬲都係果d 抱完, 影完就算果d乖小朋友



有macau 特別版



panda cube, i love it!
只有一張的合照




離開左手信店, 周圍行下............
發現原來澳門係有動物園
不過係好似香港動植物公司果d


行下行下, 見到個叫大熊貓資訊中心既
入去睇下喇(冷氣呀)
我鐘意呢張相呀...........開開心心係我前面呀! haha
我已經拎左佢地返屋企, 當左wall paper喇~


點分開開心心呢? 原本開開耳仔係比較圓同大既
外號米奇老鼠




有人聲稱咁樣面係會瘦d...........


終於都等到喇
呢個係心心呀, 好肥呀你~




開開係到訓覺豬


心心話理得你個死佬係到爆訓, 我有我食
我真係好鐘意睇佢地食野
一路食, 耳仔一路move move...Q


好搞笑, 佢食食下,
忽然咁樣舉起佢自己個頭呀
舉左一陣就繼續食.......爆笑


最後唻張合照先


--------------------------------------------------------------


澳門大熊貓館官網
http://www.macaupanda.org.mo/c/info/default.aspx


沒有留言:

張貼留言