2011年6月13日 星期一

澳門 -- 禮記魚翅海鮮酒家

我地特登由大馬路行去搵既就係呢間
禮記魚翅海鮮酒家
我地一心入唻就唔係食魚翅既

第一我係唔主張食魚翅既, 因為我愛大海洋
第二魚翅真係冇咩好食者
請大家唔好再支持食魚翅, 魚類係需要人類既保護
並唔係大量無理捕殺..........


做完環保大使講返正題
我地要專登行唻係因為佢個炒鮮奶
點知......................................真係好失望



環境唔洗講, 唔係靚
不過都係幾十年既老鋪, 都知唔係食環境架喇
是旦乾淨都OK.............可惜
當日我地係碗中見到小小強, 地下..........OMG


者係我知每間餐廳都有, 你唔好比我睇到呀ma



一坐低都唔洗點諗, 因為老婆大人係openrice 已經睇哂佢既招牌菜


牛仔骨
竟然係最好食既



凍蝦......
一d 都唔特別, 鮮又唔係, 醉蝦又唔係, 不過有少少少少酒味
奇怪



蟹盒
完全覺得應該叫左蟹形蝦盒,
點解? 因為佢入面竟然係蝦.........食得出?
no, 係睇得到成隻蝦係入面.......
你收我$10 一盒? 過份



聽聞最出名
炒鮮奶, 我真係要講句 "聞名不如見面"
太好食? no, 係太普通,
你食名菜ma, 咁我都expect 食一啖會嘩喇
我食左一啖, 問"咩唻?" 唔係太難食, 因為佢都冇味
我唔會知佢好唔好食..................唉, 超失望
我suggest 佢用3.6 牛奶會好d, 真係一點兒奶味都冇



鮮又叫做OK...........不過都係太咸



後加的薑沖雞..........好鞋, 又冇雞味



最好食既西蘭花帶子, 都算有少少食到入口



真係冇下次...............
雖然唔算食到成肚氣, 不過就都唔係好順架喇
4個人$550 真係唔想比咁多


沒有留言:

張貼留言