2011年6月22日 星期三

遊記始 -- 序


這個馬來西亞, 樂浪島之行
真係由出發前既無限期待到旅途中充滿左
開心, 好玩, 浪漫, 舒服, 驚惶, 失措, 見真情
真係一樣都冇少
旅程既第一日就發生意外, 令我明白往往世事難料
可以安全落到地面已經要謝天謝地
好好彩, 冇打亂到之後既行程
不過就有少少影響心情

不過到左樂浪島之後心情又好自然咁好返哂
因為沈醉係藍天白雲, 白沙藍海


呢個旅途令我試過好多個人生既第一次
雖然有D第一次唔係好想試
不過全部第一次都係一生難忘既


好開心我既第一次都有俊同我一齊去見証
我話我地依家係真正既生死之交喇


呢個遊記太多野可以記喇
我會唔會打一個月呢?hahahaha
我又想打detail 一d wor......因為真係好值得記得既回憶呀


一次過UPLOAD左230幾張相.......
真係可以慢慢慢慢打喇! OMG~


沒有留言:

張貼留言