2011年6月15日 星期三

冰FUN 世界 -- 2

上回講到雪櫃行到一半, 大家都開始冇左興奮既感覺
面同手都已經凍到僵哂
我一手要狂扯我個就, 另一隻手要保護我個相機
因為我FEEL到佢都開始凍僵,
搞到我要拉開褸既拉鍊放佢入我溫暖既心口
呢D 係寧願自己凍死, 都唔要個仔(我相機)死



好鐘意呢張相, 個意境Very good 呀~



係呢個位, 本身係有一張我扮自由神像既相
因為影相果位人兄
第一張又唔滿意, 第二張又試下唔用閃光, 第三張又試下用閃光
我..............當然走左去.......
大佬, 好凍呀!



this is call 羅馬鬥場


我未入去, 睇地圖果時, 已經見到一個超級吸引我既冰diu
我好想快d見到佢...............


係冰diu 旋轉木馬
嘩! 靚到呀, d哈爾濱大師真係鬼斧神工
diu得咁鬼靚既



雖然佢唔可以move, 不過隻隻都可以坐架
坐冰?
由於果日我係著左裙, 而且唔想上又凍下又凍既關係
放棄!!!!!!!!!!!!!!!!



本身想坐後面架車車, 但果班人影左好耐
太凍, 等不了



雖然坐唔到, 不過都比我坐到馬車




已開始冇哂表情, 唔該
(如果唔係冇一張呢個境點既圖, 我一定唔post呢張喇)


last but not least, 未入去, 俊仔已經問我會唔會有冰梯呢?
行入去已經見到! 當然係好興奮喇我地
不過我上面都有講, 我著左裙, 呢個都玩唔到



不過睇俊仔玩都開心架! 佢話好凍wor....hahha



入左冰河世紀



at last, 一轉個灣就見到一間冰bar
我第一時間問俊仔, 你洗唔洗飲杯野呀?
唔係流架, 真係有menu真係可以飲野架
(真係難為呢個bar tender)



不過就要坐呢d 冰chair lor.................
(oh...........lonely...........寂寞時lonely....)



影完相, 見到出口了! 真係興奮過入唻果一刻.........wakaka

overall 都係值得一唻, 因為我都係第2次睇ja~


沒有留言:

張貼留言