2011年6月24日 星期五

吉隆坡第一天 - 轉機天 1

2011年6月18日


早一晚去左同俊爸媽食父親節飯, main street @ 朗廷酒店
幾好食wor, 而且仲唔貴tim呀, 估唔到係平過outback wor
我地5個人叫左幾多野食, 都係平均每人hk$120到者
有下次有下次!


言歸正傳先.............


同佢屋企人食完飯就返左佢屋企
今日一早起身就去奧運站搭去東涌再轉巴士喇
咁樣真係平好多架, 一半有多呀
時間都唔係差太遠


我地搭11點40pm 飛機
我一早就做好哂d online check in
(air asia 真係好鬼狗, 如果你唔比$買位既話
佢就多數都係會比分開既位你
要用$20買一個位架搞錯)
雖然做左online check in, 不過都要去counter cup個chop
佢counter係T2, 太好.....方便食早餐!


T2 真係太多野食喇..............
有人一早想去食板前, 當然比我ban 左喇, 係咪痴線
我地都係去返上次個小food court
佢都係堅持想食飯果時10點ja 大佬, 你係日本人?
可惜堅持又點者..........人地都未有飯



上海佬佬again~ 真係幾好味~



入左閘之後仲未見有飛機唻,
等左一陣就見到佢"look"緊過唻喇
我睇住佢係到落緊貨, 仲要勁多果隻..........


之前聽人講air asia 會delay的
不過佢不但冇delay 仲提前左tim~
雖然最後都係原定時間到達!
因為我地預左3個鐘咁多
就算delay我都唔會太驚


.


都預左係細機架喇, 6個位
同上次cebu pacific 一樣~
座位幾舒服, 又乾淨, 空姐姐都好美!(呢個真係好重要的)



不過平野就一定冇好架喇~ 佢係唔會有any 既food and beverage
係要買既, 不過係可以用港幣



買ipad 就係為左呢個旅行 (佢呢個幾咁大既籍口比自己)
因為我一早同佢講飛機咩都冇架, 又要轉機等3個鐘
呢個籍口真係好到不得了喇~
不過都係因為好彩佢買左個ipad, 唔洗悶死我地
因為唔知點解我地搭咁多次都係有小朋友既, 嘈到不得了
我唔係話佢好喊,我都知佢辛苦, 不過咁真係會訓唔到lor



預期時間到達了...............LCCT!
LOW COST CARRIER TERMINAL



小插曲:
我地係排緊隊過關既時候, 排我地後面有4個男仔
唔知佢地去邊, 不過佢地話要轉機
仲要係4點40pm 飛機
但我地land 已經3點45分
入到去排下隊入境已經4點10pm,
佢地勁緊張, 不斷係到講仲有幾多時間hahaha
我認我係勁冇良心, 我又唔係話想佢地趕唔到
之不過你都唔應該預到咁汶架ma d 時間
仲有, 提醒大家, 如果大家真係一定要預到咁汶既話
我就提議大家拎hand carry,
因為一land 就有個位係for 轉機
我唔sure佢可唔可以轉內陸機
不過我見佢地4個冇行李就一定要入左境先拎到行李
就算可以轉都要出左去先, 咁就side 時間ma~


沒有留言:

張貼留言