2011年6月6日 星期一

生日禮物

小俊子今年想左好多份生日禮物選擇
不過好多都比我ban 左
sorry 呀 baby, 我都唔想架
不過有d 野真係覺得買左係side 錢既
咁我都唔想你side 錢架ma~

最後係都買到我既心頭好比我
love u my babe


夏天的袋袋!
(我4季都有唔同既袋袋架....用唻襯衫架ma)



俊仔仲同我講,
佢要好大勇氣走上去一間我好鐘意既日本樓上鋪
(好girlish 的) 者係全部都係pink pink的果d
之後好大膽咁問個日系sales 姐姐邊個靚tim
謝謝, 謝謝





2011年6月5日

走左入將軍澳搵哥哥食飯
他請了食生日壽司



呢個南瓜雪糕真係幾好食wor, 冇介紹錯



佢話好感動, 我專登走入去同佢食飯
都唔係d 咩呀, 有地鐡就得架喇!
我多謝你就真, 你請架ma~ 地方當然你揀


沒有留言:

張貼留言