2011年6月11日 星期六

端午澳門生日遊 -- 3

係珠海過左一晚夜之後,
噚日俊仔已經要求係拱北食完lunch 先返澳門
因為佢有一間好掛住既餐廳只有大陸有.....



其實拱北購物中心都幾大, 你用心行係可以行一日
不過我地上次行..........覺得佢好似香港旺中
仲要比我覺得佢知道我係香港人而標高價錢, 唔老實
所以今次都冇謂side 時間



終於都比佢搵到............."真功夫" 認住李小龍喇
俊仔最愛大陸食店



佢係sell 小菜, 者係有d 似大快樂果d咁!
不過佢平過+ 好食過, 果2間大快樂多多聲



俊仔最愛佢的肉餅
而且真功夫感覺上係健康好多
湯係冇味精的, 一定會有既菜同甜品



食完就過關喇...............
可能今次係下就, 冇咁多人過關
and 係咪全世界都係咁? 入境永遠都比出境快?


一過到關又有排列隊歡迎大家
我地搵左16浦搭......因為我地唻緊想去既地方
應該係16浦近少少


酒店落左車, 開始搵路
不過因為我地拎住果本好冇用既地圖
地圖並不能反映真相, 因為迷了路

係30幾度既天氣下行5分鐘已經想死


向住應該直覺岩既方向行, 再問下人
終於都到..................


豆腐花@ 頤德行



食完滑滑豆腐花就行過去新馬路
呢段路都唔知太辛苦, 因為係新馬路有好多店舖
得閒我地就入去"過冷河"


今天開放的玫瑰堂




係大三巴買完手信就走喇


因為我地想去galaxy 再行一個圈
係到諗緊點去
俊就suggest 去新葡京試下搭車去港澳碼頭再轉車


最後去到新葡京佢話要住客同賭客先可以搭
咁行去永利............你要知係新葡京行去永利係幾咁遠
大熱天時...........我都冇發老4, 都算對佢好好



係永利門口見到既車子, 好美



去到永利, 打算搭車去港澳碼頭既時候
俊仔話見到對面星際點解有galaxy 既廣告既?
我立即靈光一閃, 想起噚日係galaxy 見過有車去星際wor
咪行去星際睇下lor, 真係有車去galaxy! 正, 唔洗再轉唻轉去
都不往我行得咁辛苦..............


終於都可以坐下, 休息下就到左galaxy
行左一圈, 果然都係冇野行
就行去威尼斯人.................嘩, 見係見到
不過行就好遠! 係烈日當空情況下, 真係怕怕


一心想到去到威尼斯人就咩都完喇
(因為已經唔洗再捱熱架喇)
有決心行咪落去喇


到左威尼斯人第一件事就係去尋找
冰FUN世界



出返唻呢個正常既世界
好餓..................haha
去搵野食, 見到間大利就入去食喇



呢到係貴過佢既檔口一倍既
一個包要$30.............好過搶
不過係商場有冷氣算喇............



食完野行下街街
俊仔終於都係澳門columbia 買到佢想買既背包喇
開心到佢傻左



我必行的naraya, 雖然依家香港都有
不過都係鐘意行呢間...........haha
我都買左少手信



每次去澳門都一定揀威尼斯人都終點
因為佢真係多野行+舒服又方便
多車去各個唔同既地方


返香港lu, see u next time macau


沒有留言:

張貼留言