2011年6月14日 星期二

冰FUN 世界 -- 1

呢個冰FUN 世界唔係一早plan 既一部份
雖然我早前係去澳門前有睇雜誌提過
不過冇認真睇幾時開


果日經過威尼斯人, 就見佢開左喇
咁難得可以睇到冰diu 展, 我當然唔會放過喇



我們一路跟住佢d --> 去.............都行好遠
呢一刻我地就發現, 原來威尼斯人真係好大...........
由售票處行去hall F, 大約行左我地5-10分鐘
係真架?!



終於見到HALL F



MOP100/HK$100 一張票, 可以收Credit card



行入一條好長既走廊, 唻到門口喇



係門口, staff 係會比人件長羽褸
其實果一刻著上去係會有少少熱左既感覺
不過可能入面都係簿..................真係入到去你就知



我地要入去大雪櫃喇



一入門口就見到呢個咁靚既"冰fun 世界"
睇單張佢話呢到係哈爾濱大師用左一個月時間diu出唻既
果然係唔簡單呀(花家姐做完喇 )
諗諗下, 哈爾濱人識中文架咩? 冰世界都diu 到, 叻!



十分應節的端午節龍船



大三巴, 真係幾靚



(你地睇, 我地岩岩開始仲係可以影多d 人呀, 多d pose 呀
多d表情呀...............不過之後就.....................)


北京天壇, 有咪d顏色真係好靚.......好鐘意佢出面呢個圍牆



仲有心機自拍的我們 (未凍僵的我們 hahaha)



kiss kiss 唐三藏的小馬



好愛呢條橋...............佢地下係有地毯既, 所以唔會滑腳
不過呢到已經去到一半, 大家都開始feel到好凍好凍!
面早已經凍僵了,
果件咁既野, 真係10度就差唔多
不過大佬呀, 果到-15度呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!


待續凍僵.................


冰fun 世界 2


1 則留言:

  1. 謝謝到訪 ! 希望下次去長隆玩可以幫到你! 祝: 開心每一天!

    回覆刪除