2011年6月6日 星期一

端午澳門生日遊 -- 1


老婆仔話要同我慶祝生日
諗下諗下我地有咩地方未"一齊"去過呢
行街shopping 成日做, 我地真係連行山都諗咪
但真係唔我地杯茶
最後決定去澳門一日遊

本身就plan 左2個人去,
點知叫咪呀哥, 就3個
之後又發現 金光做promote $168 來回
可以stay a night, 我就叫咪俊俊去
stay a night with me 喇~
我地當然係去珠海stay 喇, 平咁多!


我同俊仔早一日去買飛
(因為做緊生日promote, 5+6月生日都可以用$168 買來回船飛)
我地一人一個月生日, 每人可以買2套
真係好, 岩岩好

-------------------------------------------------------


2011 年6月5日

一大清早, 先去麥記食個好飽既早餐先
因為行程會係晏食lunch~



好鬼死多人, 等左勁耐先買到
我地last minutes 先衝上船.............kaka




一個鐘船好快就到! 一出碼頭就搵架車去是旦一間酒店再轉的士
上左新豪天地車, 因為唔算多人 (galaxy 果邊多到爆)

my lovely wife, I LOVE U


今日第一個行程就係去探開開心心
因為驚多人, 而且比較偏遠
所以一早去左先, 會比較 (感覺上) 順路


是日天氣好到爆 = 曬到爆! But i like it
澳門大熊貓館



去完曬到爆熊貓館就可以去食lunch 喇
(已經2:30 喇, 大家都好餓喇, 打的again)


本身想去果間好出名既亞馬交
不過有個團友話去過, 覺得好貴
而且唔係話太好食
所以我地就轉場!
係街是旦見到一間葡國野就入去


lunch @ 官也街
山度士葡式餐廳




lunch 後甜品@ 莫義記


傻哥哥


我都係鐘情佢果木槺布丁@ $15
次次去都加一次價



由於佢地即日來回, and 唔想一早拎住d 手信
所以係咁e 食左個lunch, 再食咪佢地既最愛 榴槤雪糕@ 莫義記
就起程係官也街行過去Galaxy



遊完galaxy, 就搭免費車去返港澳碼頭
本身係打算轉的士既
不過唔知點解的士超多人排
反而巴士就冇人排, 我地咪去搭3號lor


終於都到達新馬路



本身plan 左好多野.............但可惜太熱 + 太晏
好多野都要cancel
雖然係有少少失望, 不過去旅行最緊要舒服
太勉強就唔好喇


我想食棷子雪糕, 不過太遠去不了
哥就帶我去一間新馬路的
九記冰室



食完冰, 就去大三巴行下喇
其實主要目的就係..................老婆的幸福



戀愛巷」(Travessa da Paixão)
是迷戀和激情的意思



位於澳門半島中心地帶,大三巴街和大三巴右街之間,
全長約50米,至今已有80多年的歷史

聽聞係呢到行一次, 就會好快有桃花運, 唔知係咪呢?



仲望到大三巴,
這小小的巷, 有一個美麗的街名
2邊美麗的葡式建築, 加上柔和既燈光
戀愛巷」的確名正言順


待續......................


沒有留言:

張貼留言