2011年6月6日 星期一

天后 -- 瀰月屋

2011 年6月3日

 

上回講到去天后食左個串燒
就打算去食日式甜品

上OPENRICE 見到幾特別
又諗起之前睇王子blog 有講過
就決定去一試

 

其實都唔遠, 係嘆燒行過去大約10分鐘
好good, 可以比我地消化下先

到著...............

正

 

門口冇人等位, 入面更加唔多人
聽聞呢間野, 剛開果時真係多人都爆

呢d食環境既店舖都係一次起, 2次止


以日本old school look 既佈置..........都ok 懷舊



都有少少去左日本既感覺

menu 好趣緻, 我鐘意!



有得比我選擇都唔會坐tatame.......會好辛苦



一個佈置精美的角落, 我見真係有人坐
我就唔喇, 以免比人影我相




this is call 葛軟滋 (黑糖+原味)
葛軟滋 (黑糖+原味)

有點兒冇味! 如果點上綠茶粉, 味道會清新一點
不過都係有點濟

綠茶牛奶
好可惜, 冇泡啤啤試


新鮮蘋果批,



吉士


唔算太甜, 而且新鮮出爐真係幾good~
不過唔係果d 食完會令我想返轉頭既味道


應該唔會有下次, 試過就完了!




ps. 好似有十幾篇blog要打..........要努力追


沒有留言:

張貼留言