2011年6月8日 星期三

2011 意大利飯

2011年6月8日


今天我生日, 我大哂


每年都係7號俊仔同我過12點cut cake



今次呢個cake 唔係唔好食,
不過唔係我favour lor..........上面係白朱古力夾黑古力再加上blueberry!
又甜又酸又苦.............


--------------------------------------------------


生日正日, 雖然要返工
不過都唔緊要, 夜晚食餐好既都已經好好


神神秘秘條友, 佢年年都係咁
haha, 不過有時surprice真係幾好! 會好期待ma


終於都到喇, 走左入帝苑酒店
你又同我食buffet? haha, 邊有咁庸俗
過左隔離食意大利餐


果到真係好grad,
我早一日問俊仔我要著咩衫, 佢話我可以著gard一點
果然................好彩我有聽佢講! 唔係真係失禮哂!



一入去就知係一間好grad 既餐廳
先有bread with butter.........開左一支水(冇錯, 係要$ 既)
不過佢d 包包真係好食



氣氛環境都令我成個人grad起唻,
立即變左一個lady, 講緊細聲d..........


佢仲有live band performance, 真係好好聽
不過佢地想走過唻perform 果時
我地一齊夾咪唔理佢地, 唔好望佢地
驚要比tips....................hahahah好似好cheap咁tim
個問題唔係比tips, 係唔知比幾多
比$20 又好似好cheap , 不如唔好比 (人地3個人)
比$100 我地又唔捨得..............hahaha



我們的第一個candle night dinner


意大利頭盤, 自助


我地都唔係拎左好多野者



有大蝦, 帶子.............好好食架




smoke salmon


melon with 巴拿馬火腿..............so good



第一份main, 其實咩名我唔知架, 因為唔係我叫
以我食得出就係海鮮茄pasta............個pasta 有少少硬



我地既重頭戲唻喇...................龍蝦



waiter 幫我地分開2份, 一人半隻 with 意大利飯



個意大利飯爆爆爆爆爆x 10000000000 好食!
佢個source 酸酸甜甜, 意大利飯又有少少spicy,
真係好好好食! 我就算飽, 都食哂d 飯, 真係停唔到手呀


龍蝦唔洗講喇, 我今次揀左澳洲龍蝦
真係啖啖都係肉, 無比既幸福



再送個after dinner 酒心朱古力 + cookies



真係滿足到不得了...............
我係一個咁既人, 買個名牌袋比我
都冇我食一餐咁滿足


不過真係一分錢一分貨,
今餐多謝 $1600.........
多謝小俊子


無人比你更竉我


1 則留言:

  1. happy birthday
    [版主回覆06/10/2011 09:55:00]thank you very much

    回覆刪除