2011年9月1日 星期四

第四天吉隆坡 -2

我真係要快快跪, 喇喇臨打喇~ 唔係到我唔記得哂D 都未打完呀
而且....................都係快D打喇~ hohoho

------------------------------------------------------------------
2011年6月21日

我地從酒店(?) 放低左野之後就快快跪出門口
因為我地係吉隆坡只有半日加半日
雖然我一早就知吉隆坡係冇野行冇野玩冇野買
不過我呢d shopping 精, 唔睇過真係唔心死架呢
咁就只好揀唻行喇

(如果冇記錯)果時已經1點幾, 真係好餓
點都要搵d野食先............
好彩我地揀左住bukit 呢一區, 真係好方便架~

酒店(?) 行出少少就係lot 10喇~
我地走之前行過一次, 冇咩行~ 不過有間美國品牌好似H& M 果D咁
香港冇架, 我都買左D野! (你話我係咪買野會成精呢?_? hahahha)



因為真係好餓喇, 打算搵到野就食喇
我地入左lot 10 , 知道入商場一定有野食
幾叻! 一落b1 就係food court 喇~



呢個food court 都幾多野食架, 雖然又唔係話平(馬來西亞唻講, 香港價錢, 咪少少貴lor)
俊仔揀左食肉骨茶,
(我都估到肉骨茶呢d野一定要去果d 有人吐痰既地方先好食架喇, 雖然我講得嘔心左d....haha)


我都唔差, 揀左食泰國野!!!!!!!!!!!!!! 去馬來西亞食泰國野, 正!
因為佢冇中文menu, 又冇英文, 得馬拉文
我只好對住d 圖亂指一通
但竟然比我食到好野! 真係超lucky~
呢個應該係冬陰公炒河, 真係好好好好好好好好x 1000000 好食呀!!!
點解香港唔多覺有呢個既?


食完好野, 就去搭monorail 去雙子塔去!!!!!!!!!


我唻到雙子塔都不忘水族館, hehehe


下回分解....................


沒有留言:

張貼留言