2011年9月13日 星期二

2011 中秋節快樂


今年中秋好似冇咩點做過中秋既活動咁既
雖然都係有食我最喜愛既傳統月餅, 仲有冰都OK~
中秋正日公司都係放中午架喇
放工我竟然返左屋企溫書, 真係乖到冇朋友
不過我興奮既心情令我專心唔到
溫左一陣, 叫做meet到target 就收工喇!
冇哂心機溫書喇~
去俊仔屋企join佢, 之後就去左俊表哥屋企bbq+玩bb
正確係比bb玩................hahaha
本身打算打牌既, 點知搵唔到腳就要cancel lu
好彩cancel左ja, 我好鬼死頭痛!

第2日放假, hea到爆!
因為夜晚要食俊麻麻生日飯, 冇咩地方可以去
所以只好係旺角行下hea下
但我地都發現mk比我地行到爛左
所以行多2個鐘都已經悶爆左
早少少去酒樓, 好彩好快就有人到喇

就係咁, 就好hea咁過左一個中秋喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言