2011年9月28日 星期三

作死不離3兄弟 (3 Idiots)


人們係FACEBOOK 上面大大力推介
見果日想搵戲睇就睇下喇
真係比想像中既更加好睇
無論你有冇呢2個好朋友都好值得去睇
因為呢部戲想講既Message 太多
有友情, 愛情, 親情, 教育.........基本上你人生上面會遇到既
佢都會做
Yahoo! 電影

我第一次睇印度電影, 之前既一百萬零一夜冇睇,
今次真係令我大開眼界
估唔到都可以有呢個水準!

Yahoo! 電影

一部戲可以有笑到你反肚既地方, 又有緊張到你不想呼吸, 仲有搞到你想喊既感動位
我唔係未睇過, 太耐冇出現過! 而且每一個位都做得好好

成部戲都係由一個人做主角咁, 雖然係有好多劇情係估到
不過都有驚喜位

Yahoo! 電影

除左有以上我講既笑, 緊張同感動之外,
仲有一樣野係我估都估唔到既
佢竟然會有"歌舞?" 仲要d 歌幾好聽tim


大家聽下係咪? haha

唯一既問題就係佢d歌太長喇........唱一首, 係會唱哂成首.....
我地就會睇到悶少少lor
Yahoo! 電影

Yahoo! 電影


雖然佢講既好多都係印度既文化, 不過睇戲學文化都唔錯
而且我知道左原來印度自殺死亡率係咁高
印度係一個發展中國家, 每年既gdp 都很高, 人口很多
但原來同時好大壓力!

Yahoo! 電影

原來我冇講過部戲講咩,
故事一開始講2個好朋友為搵一個失去聯絡5年既朋友而出發
中間加插左佢地既相識同分手經過
當中包括多個感人, 搞笑又難忘既經歷
以為好彩搵到佢好朋友之時, 原來故事仲未結束............

成部戲我get 到既message 就係
要做一些令自己快樂的事, 唔好令自己後悔
因為勇氣只係一時, 後悔卻係一世
做一d 自己唔想做既事, 唔會有好成績,
帶住壓力, 恐懼去做人做事, 唔會有好成績

成部戲係好正面, 好多正能量! 睇完個人真係會開通左架~



大大力推介既電影!!!!!!!!!!!!!!
Al lizz well

沒有留言:

張貼留言