2011年10月2日 星期日

尖沙咀 - 一風堂

2011年9月30日

其實之前係日本已經食過一風堂,
題外話: 係日本食過一籣, 一風堂, 無敵家, 博多 拉麵
個人認為各有特色, 不過.....
麵最好食既係一風堂
半玉, 又燒最好食既係無敵家
 湯頭就間間都差不多, 係無敵家再濃味一點

今日係自制既假期之一, 有難得既假期
又當然去試下開左幾耐既日本一風堂喇
講真, 去日本食完都真係幾回味! 估唔到佢會開唻香港, 好開心~

係好誇張架, 要假期先去食
果日星期5, 我地6點3到著拎飛都要等20張台,
大約都係等左30分鐘~
6點半見人拎飛已經開始將飛數加大
耍等40 張, 再3個字之後已經要80張

















咁新屎坑個個都想試既, 我明,
因為我之前已經係日本食過喇~ 所以對佢既期望更大

我冇記錯既話日本價應該係Y780 一碗~
估唔到香港仲平~

一入場就大叫i na sae ma se, 好有去左日本既感覺呀~ haha 
(真係日本哈到不得了)


環觀場內, 感覺都唔錯
好fresh, 不過就少左一份日本拉麵館既細細地warm warm 既感覺
睇睇menu, 佢比日本拉麵一風堂館更多選擇
有飯, 有小食, 有沙拉, 有刺身...........
估佢唔到


先唻一個新加坡分店推介, 爆裂石頭窩
有tofu, 仲有一d唔知咩, 佢spicy 既不過唔算太hot
個湯真係出奇地好味~ 仲好開胃tim


明太子chicken wing, 脆口, 而且明太子真係多到會瀉出唻, 讚


主腳出場..............
佢有個今日限量推介, 山葵拉麵~
估唔到真係幾好食~ 個湯都有washabi 味架wor, 得意


我就當然要食d 正常野喇
白丸..............睇下佢同日本有咩分別先
答案係........................................................................冇!
真係好, 冇令我失望~ 不過俊仔話d 麵都係日本果d 好食d
我話你去日本食咩都好食d 架喇~ haha

大滿足~

沒有留言:

張貼留言