2011年10月31日 星期一

驚喜一天


2011年10月27日

那天食完牛角就去預定既節目.......剪頭髮
我其實等左呢一日好耐架喇, 真係再頂唔順自己D 咁亂既頭髮
仲一剪就剪哂8年既長髮~
8年前我都是同一個髮型, 當年因為失戀亦因為"洗剪吹"
估唔到8年後既今日, 會由當年令我失戀的你陪我剪呢個當年今頭
所以呢個世界咩都有可能架~






我係希望我唔要為你洗剪吹一次~

之後係尖咀行左一陣就去搭船過海喇~



香港夜景係最美的



之後去左小俊介紹既超大pizza

係灣仔電腦廣場對面!
好多人呀, 店舖細細, 非常多人~

原來佢(單張)唔講唔知, 係香港有好多分店架~
灣仔呢間係新既, (我係灣係開工架ma)


真係超大 slice, 放手掌上去要2個............2個人食一塊呀要~
$40 for one slice, god father, 我覺得佢唔夠熱呀~
你可以要求佢焗返熱少少既, 不過我地少少趕時間
所以算喇~



係24" 大pizza, 想像得到有幾大嗎?



食完pizza 就去左陪小俊踢波
最搞笑係, 踢完波.....發現有4隻腳齊腳打牌
wahahaha, 咁就冇喇喇去左打台灣牌
呢期最愛~

好開心既一日呀~!
仲有3日假期~~
 

沒有留言:

張貼留言