2011年10月30日 星期日

那些年,我們一起追的女孩 (You Are the Apple of My Eye)

最近最hit既就係"那些年, 我們一起追的女孩"
呢個係base on 導演九把刀既個人經歷去改篇而成既
我冇睇小說, 唔知原注係點樣, 不過這訓真係一部好電影!
唔睇就好似會少了青春的感覺!



戲既主題係5個男學生都喜歡同一個女孩子
而女孩子就喜歡其中一個,
但因為種種原因, 他們未能在一起
但呢個並冇成為佢地心目中既遺憾
反而變成心中最美好既回憶

Yahoo! 電影

我諗佢好睇既原因係夠真實.........
雖然佢地係台灣高中,
不過好多校園會發生既事, 都令我地有好多回憶

Yahoo! 電影

有好多好令人難忘既場口
其中有一幕係講佢地既畢業典禮, 我不斷諗起自己既都有d 眼濕濕
九把刀好成功咁將真實愛情故事, 校園生活拍到出唻

Yahoo! 電影

Yahoo! 電影

男女主角, 睇到好令人著急
因為明明神女有心, 王都有意, 可惜就係因為孩子氣未能一齊
或者沈佳宜都講都好岩, "有人說嬡昧是最開心的, 一起了才知道不是一會事"

Yahoo! 電影

片中都有好多經典對白
"我要成為一個特別的人, 我要世界因為我, 而有一點點的不一樣"
"人生很多事本來都是徒勞無功的呀"
"you are the apple of my eye"
"在某一個平行的時空裡, 也許我們是在一起的"

Yahoo! 電影

很有感觸的電影, 好想睇多次呀

Yahoo! 電影

依家起, 多左個term 叫"那些年", 這就是青春


非常非常好聽既歌

沒有留言:

張貼留言