2011年10月31日 星期一

Day 2 - 瀨里奈六週年午餐

之前一路忙考試, 做野又忙, 搞到個BLOG 進度係勁慢............
6週年之旅, 我只係打左1日
我真係服左我自己! 好喇, 依家開始要加把勁

好彩係6週年之旅, 日子都記得者

--------------------------------------------------------------------
2011年9月18日

今日係一個好特別既日子,
 亦都係我地既第一日, 我地第一次係外地慶祝週年紀念日架

話說俊仔請左我唻日本
我都要請佢食返餐好野既~
我地揀左唻新宿住友52樓~

本身真係想夜晚先唻, 但係..........因為夜晚實在太貴
一個人就要HK$1000, 等我地再搵多D $先喇~
不過睇人地D 相, 入夜真係好靚好靚.......

一早起身就比人鬧! haha
本身打算早少少起身既~ 點知我交錯左鬧鐘
遲左成個幾鐘起身呀~ 比人鬧lor~

新宿住友係西新宿果邊, 因為我地唔熟果邊
而且佢憧憧大廈都有住友呢2個字
我地2個真係比佢玩死~ 有地圖都冇咩用
最後好彩問人都ok, 有個好人叔叔, 唔識英文都好努力手指指

幾經辛苦, 終於都到







係冇咩人架, 因為呢到係高級好高級既餐廳



52樓既view, 想像到放晚係好靚架
但因為日本d 樓都幾低, 所以就好似星海咁喇



我地叫左2個set, 一個係shabushabu
一個係燒牛肉 (都係和牛呀)





超超超超好食既和牛同蟹棒!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
咁就hk$500, 不過真係好好食呀~





我最愛既日本豆腐! 都係咁滑呀滑呀~









嘩, 呢個蟹盒真係不得了呀! 好食到飛起
每一啖都有蟹肉, 唔係流架! 佢個汁真係好match呀~ 救命呀~ 好正呀!!!!!!!!



唔, 呢個燒和牛就真係差d喇
比起上次我地係神戶食果個和牛lunch
上次果蹶lunch 仲平d tim~ 雖然冇咁多前菜食~





最後嘆咪個dessert & tea! ~



真係十分滿足既一餐呀~

我希望我地唻緊既7年8年9年10年都一齊開開心心~
我愛你

沒有留言:

張貼留言