2011年10月29日 星期六

尖沙咀 - 牛角



我成日都話想試既牛角, 今日終於都有機會試喇
只因為今日放假 hohoho

一直都覺得牛角應該都幾貴, 因為呢d 燒肉都唔會平得去邊
不過原來佢有lunch set, 我覺覺得係好aceptable 既價錢呀~



lunch set 包既前菜~ 都ok既~ 好有korea feel~


仲有白飯一大豌.......



我地叫左2個set 都係 $ 69者! 已經係好飽架喇........
我見到好多OL 都唻食LUNCH呀~



其實好老實, 我唔係好識分牛既邊part 打邊part
不過有人同我講過, 牛肩肉係最好食既~ 淡色果d 就係牛肩肉, 的確唔錯!
牛肋肉呢? 就覺得比較有牛肉味d, 而且比較lum 一d


呢個就冇咩特別~ 都係果d 野



我之前係盛八食過燒肉, 佢係用炭架~ 感覺好唔一樣
呢到唔知係咪用炭呢? 不過感覺係用gas.........
冇炭味既燒烤係都係差左少少野



另外我地追加左呢個人人話好食既王樣豆腐
真係好食wor, 因為本身係我係一個好鐘意食豆腐既人
但係呢個豆腐係硬豆腐, 但因為佢係冷食
所以令人覺得冇咩所謂, 而且佢d 汁少少spicy 好開胃



呢個野菜籃都係自己加既~



有人燒到悶, 開始玩起上唻 (係呀, 我只係負責食, 幾好)



仲加左雪糕銅鑼燒~



每面燒20秒.................

我個人覺得冇咩特別, 唔值$19!!!!!!!!

食完飯, 開始我地今日既行程喇~

沒有留言:

張貼留言