2011年10月31日 星期一

香港美酒佳餚巡禮 2011


2011年10月30日

香港美酒佳餚巡禮 2011
其實上年我已經想去架喇, 我唔燧好鐘意飲酒果D人
不過就好鐘意食野lor~
聽聞有好多好野食...........反正唔洗$入場, 去睇下先

西九龍海濱長廊係九龍站行過去十分鐘
但其實十分鐘係唔得架lor~ 不過排隊搭免費巴士既人仲多
算喇, 唔算太熱, 我地行過去



本身都驚唔識行, 不過佢由九龍站就超多指示, 讚



上次係九龍站好遠咁睇過DHL 熱氣球升空
今次係好近架~ 不過都冇咩野呀........

雖則話唔熱, 不過就好西斜
所以行行下都有少少熱, 好彩有d海風吹下, 都幾爽~

到達lu~ 都幾多人wor~
 
(


先係售票處買token - 品酒證 
最平既有$10(一張token), 有$200 (10張token+ 玻璃酒杯一隻)
到最貴既$480 (5張尊貴token+ 玻璃酒杯一套+ 美食ticket)


我地先買左一張$10 的, 附膠杯一個



場內分左A 至 D 區,
D 區就係尊上區.......
一入場就係A 區同B 區
我地呢D冇$既尊上區就冇去喇, 因為個場話唔大, 其實幾大



我地主攻A B 區, 因為有美食攤位
上圖果個Cheese 本身好想食.......因為佢係hot cheese, 好似好正
不過想行多幾間先就已經太遲喇
因為太飽~ 係我太失敗, 食得太飽入唻


俊仔最愛的cake仔


再食咪呢個platter($80)...........我地真係飽到咩都食唔落喇! haha
呢個腸真係幾好食wor, 個ham 係最好食架!
如果佢個飽可以再熱少少就perfect 喇~


一張token 換來少杯sakei



之後行行下, 見到有sparking wine
係我之前係唔知邊到見過既藍色sparkling wine 呀~
呢個係會場新出味道 - peach~!
我真係想試左好耐架喇~ 想知藍色既酒到底係咩味架呢?


佢勁多人呀, 仲要2張token 先一杯
快快手去再買token 先
因為佢係唔可以收現金架(其實有少少麻煩)~


藍色 = blueberry
粉紅 = peach

試後感: blueberry, 冇blueberry 味, 而且好有氣, 酒味唔算濃唔難入口
不過真係冇咩特別
peach, 好香桃味~ 飲都有桃味, 反而甜d 再易入口d
都係果句, 果味香檳, 冇特別


我地飲飽食醉之後, (我真係有少少wing wing 地, haha, 因為係咁mix 酒飲)
要走lu~ 因為真係冇肚再食喇...................haha

下年我決定唔食飯唻呢到~

1 則留言: