2011年10月3日 星期一

Day 1 - 出發lu 日本加油

2011件9月17日

一早出發去機場, 由大角咀去機場都幾方便!
不過有佢爸爸車仲方便.hoho
好搞笑wor, 第一次試4個一齊去機場, 不過大家去唔同既地方
佢爸爸媽媽去台灣, 我地去日本

我地搭8點20分飛機, 7點3先去到機場
雖然我地噚日一早online checkin左, 不過都已經唔可以坐連位喇
呢d 轉機既係緊張d 架喇機位~

第一次入左gate先食早餐, 因為次次都有好多時間
今次搞到好鬼趕..........



就係因為咁, 反而有驚喜wor, 我都話人幾時都存在驚喜架喇
想食上次搵極都搵唔到既popeyes, 原來入左gate 先有得食~
入左gate仲要平d tim呀~ 下次都係入左先食..........



好full 既早餐 , 好滿足~ 個雞雞真係幾好食, 不過就唔係傳說中既好好味!
呢個full 早餐都係$35 者, 真係平喇, haha



第一次搭delta 去日本, 之前多數package 都係做nw,
呢期做delta, 見好多人去日本都係搭delta,
搭完第一次, 我都幾鐘意



可能因為太遲check in 喇, 我地分開坐呀
4個鐘呀, 不過有電視睇下(我睇左bride mate), 打下機, 訓下覺食下野~
其實好快就到...........



話咁快就見到日本喇





我地入境果時比一個關員要求check 行李,
冇所謂...............佢開完我果個, 之後睇俊果個~ 空gip
佢就問 "come japan for shopping? " 我笑, "YES"

一出到去, 俊就開始transforma, 將我行李放佢空gip入面~ 佢d野入我gip, 合體



合體完就去搵jr centre, 搵suica x NEX 買! 真係平好多架
如果買round ticket, 每個人平左y2700 咁多, 者係2個人平左hk$500咁多~~~~~~~~~~~~~~~(回音)
起初我未去到果時, 上網check check 佢時刻表, 佢2個鐘先一班有d 擔心
但原來唔係既, 佢上網果個係錯既
半個鐘一斑車~ 真係好好呀~~~~~~~~~



日本周圍都係呢個節電中既sticker,
我本人都冇咩所謂, 唔係太熱, 有時真係唔應咁多燈
我覺得香港light polution 太勁喇~ 去到日本, 節電是平常時
我地都有出一份力架, 離開酒店既時間, 關哂所有燈同冷氣,
希望日本可以有一日重新站起來~



2:45 pm 車, 4點15分 好準時到著新宿車站..............

沒有留言:

張貼留言